• Wat doen jullie met miskopen?
    Gooien jullie het weg, laten jullie het in je la liggen, of DWING je jezelf het aan te trekken omdat het anders zonde is, of geef je het misschien weg?

    Ik geef het aan mij zusje of het wacht in mijn kastje tot mijn ma het wegdoet :'D


    A best friend is like a four leaf clover, hard to find and lucky to have.

    Bronte schreef:
    ik laat dat gewoon in de kast liggen.


    Save me from myself.

    Bronte schreef:
    ik laat dat gewoon in de kast liggen.


    I feel guilty after every bite I take.

    Soundeffect schreef:
    Ik laat het in de kast liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    mijn kleding die ik niet mee pas of die ik niet leuk vind geef ik aan mn buur meisje ze hebben niet veel geld dus ze kunnen alles gebruiken
    en dat maakt me dan weer blij als ik haar in mijn oude kleding zie lopen(flower)


    Keep Calm because we can just BLAME NIALL

    Bronte schreef:
    ik laat dat gewoon in de kast liggen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Bronte schreef:
    ik laat dat gewoon in de kast liggen.

    hortons schreef:
    Ik laat het thuis in de kast liggen. Maar het kan zijn dat ik het naar een aantal jaren wel mooi vind en het dan aantrek.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik laat het meestal gewoon in de kast liggen, en dan doe ik het soms op zondag aan ofzo als ik thuis ben en de deur niet uitga of als pyjama xd

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 12:32 ]


    ailoveejoee.

    verkopen :'D

    Bronte schreef:
    ik laat dat gewoon in de kast liggen.


    Forever.

    Bronte schreef:
    ik laat dat gewoon in de kast liggen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik laat het gewoon in de kast hangen, dan lijkt het in ieder geval of ik meer heb. (krul)


    Smile and live.

    Ik laat het in mijn kast liggen. En soms komen er dan vriendinnen die het mooi vinden en die krijgen het dan... En anders gaat het bij de volgende keer dat ik mijn kast opruim weg


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Bronte schreef:
    ik laat dat gewoon in de kast liggen.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James