• Ik ben serieus aan het janken nu. Ja, janken.
    Ik heb zojuist foto's van mijn crush gezien met een ander meisje. Je zou zeggen; 'Je bent jaloers.' Maar dat is het niet. Ik weet 99 % zeker dat het zijn vriendin is. Hoe ze op foto's staan enzo. Ik weet dat ik geen kans heb bij hem maak, het leek van wel, maar nee. Je zou kunnen zeggen dat ik me aanstel, maar verliefd zijn hoe ik het nu ben, ben ik nog nooit geweest.

    Sorry voor dit zeik-topic.

    Hurts like hell, he meid. I know the feeling x


    I love you Tim

    Oh fuck, da's een flinke stomp in je maag.
    Ik zou geen hyves FB et cetera meer van hem openen, word je ook niet geconfronteerd met die foto's :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Een gouden raad die mij al door veel tegenslagen geholpen heeft;
    Whatever's meant to be will work out perfectly (-Avril Lavigne.)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Elite schreef:
    Ik ken het ! Ik leef met je mee :Y)


    I feel guilty after every bite I take.

    Ah men, that sucks. En voor dit soort-topics is het forum, we're all here. <3


    It's time to be happy again.

    West schreef:
    Ugh, dat is echt kut, I know how it feels, het is als een mokerslag D:


    Save me from myself.

    Love hurts.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ken het... Probeer de foto's zoveel mogelijk te negeren...

    Wat zij zegt


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Welkom bij de club :(
    Oja en als hij je niet leuk vind, is ie je niet waard! (dit zegt waarschijnlijk iedereen tegen je maar goed... Het hielp bij mij een beetje)


    Happy Birthday my Potter!

    dat had ik ook , ik had echt een enorme crush op een jongen , maar hij praatte nooit op fb tegen me ofs en dan op een dag had hij een relatie , ik was er kapot van , ik ging echt elke dag op zijn profiel en foto's kijken , & elke keer zag ik weer die dingen dat ze elkaar stuurde, ik haatte het en toen ik terug was van op reis zag ik dat het uit was tussn die 2 , & ik was echt nog nooit zo blij geweest ;D maarja, ik durfde natuurlijk niet tegen hem praten op fb ... ik begon hem dus stilaan te vergeten en ineens een paar weken later had ik een nieuwe foto opgezet , en hij reageerde erop ;o & dan kwam hij in de fb chat praten met mij , ik was echt door het dolle heen ! & nu sturen we met elkaar en verkeren eigenlijk bijna ;D & hij is echt een gewledige jongen , want hij wil het echt allemaal rustig eendoen en het serieus nemen ,
    & eerlijk kan ik ng altijd niet geloven , dat mijn grote crush nu misschien mijn liefje word ;o
    dus je weet nooit wat er gebeurd meisje (;


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Sorry... forever alone girl meld zich.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oh ik weet hoe je je voelt, het komt echt hard aan, ik was eens nieuwsgierig naar iemand die ik wel leuk vond en ging foto's zoeken, en toen kwam ik dus ook wat.. onverwachte foto's tegen enzo. Niet echt prettig.

    Sterkte ermee.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Het is geen jaloerzie, het is gewoon pijn. Zoals meerdere zeggen; Ik weet wat je doormaakt.

    Ik heb ook niet kunnen lachen toen de jongen waar ik al heel lang verliefd op ben plotseling zei dat hij op een ander was, heel blij enzo - terwijl hij wist hoe ik me voelde.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''