Haaii pretty's <3
Zoals de titel al zegt heb ik un nieuw idee voor de Quiz. Eerst en vooral moet ik zeggen tegen iedereen die zich voor mijn P!nk Quiz heeft opgegeven dat die niet doorgaat, sorry schatjes <3 Maar ik heb wel een nieuw idee en als hier genoeg mensen op reageren komen er terug rollen. Deze ga ik zékér doen. Ach what, hier komt het idee.
Een meisje is de vriendin van dé Bill Kaulitz van Tokio Hotel. Samen zijn ze sùper gelukkig. Maar, dat sprookje duurt niet écht lang. Bill en het meisje hebben na 2 jaar geen gevoelens meer voor elkaar. Altans, dat denken ze. Het meisje zegt dat het gedaan is maar dat ze wél vrienden willen blijven. Al ze meer dan 5 maanden uit elkaar zijn en ze nog steeds geen nieuwe vriend/vriendin hebben krijgt het meisje weer gevoelens voor Bill die een 5 maanden weg is geweest op tour. Maar, heeft Bill nog wel gevoelens voor het meisje? Wil hij haar terug nadat zij zijn hart brak en voelt hij nog iets voor haar?
En, Annelies is zo lief weeral met verrassingen te werken dus geen gevecht om :IK WIL DIE! want daar komt ruzie van. Daar weten ik en Siham álles van geloof me. Okay, hier komen de rollen!
Verrassing1: BEZET By; CandyQueenx3
Verrassing2; BEZET By; xLovesBill
Verrassing3; BEZET By; PersianRose
Verrassing4; BEZET By; TomAdoratie
Verrassing5; BEZET By; BiaatchX3
Verrassing6; BEZET By; xSchwarz
Verrassing7; BEZET By; LOLLIPOPx
Verrassing8; BEZET By; KimFootball
Verrassing9; BEZET By; Billneukerx3
Verrassing10; BEZET By; xNIJNTJE
Dit waren ze! Need to know;
Rol;
Plaatje;
Tekstje;
KiSsEz <3
- Home
- Forum
- Rollen verdeling
- Nieuwe mooie serie= ROLLEN NODIG!
Nieuwe mooie serie= ROLLEN NODIG! - Rollen verdeling
-
15 sep 2008 - 20:1515 sep 2008 - 20:52
Whoops never mind
15 sep 2008 - 20:52Yay ik heb de rol ^^
Danke lief <33People who are meant to be together always find each other in the end.
15 sep 2008 - 20:52Dankje voor de rol :D ^^
15 sep 2008 - 20:5315 sep 2008 - 20:54Jullie morgen maar weten want ikke nu weggaan! Ijsjes eten met xNIJNTJE ^^
15 sep 2008 - 20:54Aaah lief maak ze ook al bekend
Please <3333
-puppyeyes-People who are meant to be together always find each other in the end.
16 sep 2008 - 16:57Jij nu rollen bekend maken ^^
People who are meant to be together always find each other in the end.
16 sep 2008 - 17:14*Is bezig met topic te maken*
16 sep 2008 - 17:18