• Haaii pretty's <3
    Zoals de titel al zegt heb ik un nieuw idee voor de Quiz. Eerst en vooral moet ik zeggen tegen iedereen die zich voor mijn P!nk Quiz heeft opgegeven dat die niet doorgaat, sorry schatjes <3 Maar ik heb wel een nieuw idee en als hier genoeg mensen op reageren komen er terug rollen. Deze ga ik zékér doen. Ach what, hier komt het idee.

    Een meisje is de vriendin van dé Bill Kaulitz van Tokio Hotel. Samen zijn ze sùper gelukkig. Maar, dat sprookje duurt niet écht lang. Bill en het meisje hebben na 2 jaar geen gevoelens meer voor elkaar. Altans, dat denken ze. Het meisje zegt dat het gedaan is maar dat ze wél vrienden willen blijven. Al ze meer dan 5 maanden uit elkaar zijn en ze nog steeds geen nieuwe vriend/vriendin hebben krijgt het meisje weer gevoelens voor Bill die een 5 maanden weg is geweest op tour. Maar, heeft Bill nog wel gevoelens voor het meisje? Wil hij haar terug nadat zij zijn hart brak en voelt hij nog iets voor haar?

    En, Annelies is zo lief weeral met verrassingen te werken dus geen gevecht om :IK WIL DIE! want daar komt ruzie van. Daar weten ik en Siham álles van geloof me. Okay, hier komen de rollen!

    Verrassing1: BEZET By; CandyQueenx3
    Verrassing2; BEZET By; xLovesBill
    Verrassing3; BEZET By; PersianRose
    Verrassing4; BEZET By; TomAdoratie
    Verrassing5; BEZET By; BiaatchX3
    Verrassing6; BEZET By; xSchwarz
    Verrassing7; BEZET By; LOLLIPOPx
    Verrassing8; BEZET By; KimFootball
    Verrassing9; BEZET By; Billneukerx3
    Verrassing10; BEZET By; xNIJNTJE


    Dit waren ze! Need to know;

    Rol;
    Plaatje;
    Tekstje;


    KiSsEz <3

    Rol; 6

    Plaatje; http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    Tekstje;

    Haii!
    Ik ben Say, alweer 15 jaartjes oud. Ik ben ontzettend koppig, eigenwijs en nieuwsgierig, dus leer er maar mee leven! ;) Verder hoef je geen pogingen te doen om me in een hokje te stoppen, want ik ben en blijf mezelf! En dat kan jij lekker niet veranderen! :P Blijf van me vrienden af en ik ben braaf! ^^ Ik speel al 5 jaar gitaar en schrijf ook mijn eigen liedjes, verder ben ik vaak op de skatebaan te vinden!
    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Dan ga ik nu deze proberen ^^ En hopen dat het de rol is dat ik zooolaaaannggg al wil (A).


    Rol; Verrassing 5

    Plaatje;Jessica albaaaa

    Tekstje; Hellow, Ik ben yana Johnson.. En 17jaartjes jong. Laten we meteen in huis vallen, Ik heb een zwak voor Tom Kaulitz! Ik hou van Aarbeien en Champange ^^. Ik heb een hekel aan mensen die liegen en achterbaks zijn. Dus Be-nice to me. ik kan bitchy zijn maar ook heel lief ^^. Voor de rest en ik heel sociaal, koppig, lui, en soms actief. Als je meer moet weten, send me a message !
    X. Peace.

    Info staat er =]

    whaaa eindelijk ik nu wel een x optijd zijn =]

    Rol: Verrassing: 10

    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=sqp006&s=4

    Tekstje:Hi peepsz ! Ik zou eens zo lief zijn om mezelf voor te stellen. Raquel is mijn naam en ben 16 jaartjes oud. Ik heb pas mijn Super Sweet 16 gehad en het was geweldig ^^ Ik doe lekker waar ik zin in heb en als mensen mij stom aankijken om hoe ik doe of om hoe ik er uitzie kijk ik gewoon stom terug x] Mijn ouders accepteren mij niet helemaal en vinden het nogal moeilijk met hoe ik eruit zie,maar het doet me niet zoveel. Ik vind het mooi en dat moeten hun maar accepteren !! Ik ben best koppig en bitchy maar ik kan ook heel lief zijn en hyperactief !! Zo zul je me ok vaak zien als ik samen met mijn vriendinnen ben <33 Met de meiden ga ik graag uit of gewoon ergens in het centrum rond hangen. Ook ben ik verslaafd aan ijsjes, vooral Ben & Jerry lieft ik het meest <33 Waar ik niet tegen kan als mensen ruzie maken om nix en als mensen me andere niet accepteren. Vandaar dat ik het niet zo goed met me ouders kan vinden. Verder doe ik al vanaf me 11e aan HipHop and i love it ^^ Maar ik moet nokken. Byeee <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Schat laat je weten als ik een rol heb en wat voor ik moet gaan ): !<3

    HOUVANJOUU!(H)


    I do not hook up.

    Als mijn plaatje niet goed is mag je ook een ander kiezen hoowr [a]

    rol: verassing 4
    plaatje:http://farm3.static.flickr.com/2302/1522020886_2e18fd58eb.jpg
    tekstje:
    hii,
    Ik ben Lynn.Ik ben 17 jaar en zit in mijn laatste jaar school.Ik zit al van mijn 5de op ballet en vind het nog altijd een prachtige sport.Mensen vinden me soms een beetje telief maar ik kan nu eenmaal niet echt gemeen doen.Dat is ook 1 van de redenen waarom ik soms gepest word.Als iemand iets gemeens zegt kan ik nooit iets terug zeggen.Ik meestal eerlijk en ben verzot op kleine kindjes.Ik had een vriendje maar die is er met mijn bf vandoor.Dus eigenlijk is ze nu mijn bf niet meer.Een slechte eigenschap van me is ,dat ik me alles erg aantrek.Als iemand zegt, je bent niet zo mooi kan ik me er dagen slecht bij voelen.Ik heb ook een hekel aan spinnen.


    The soul needs autumn.

    Nou laat me het ff weten lier <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik laat het vandaag niet meer weten schatjes omdat ik zo weg moet. Solly ^^

    Rol; 10
    Plaatje; http://i488.photobucket.com/albums/rr247/emo_taylor101/2yv1og8-1.jpg

    Tekstje;
    Hi, mijn naam is Naomi. Maar ik noem mezelf iPod omdat ik me daar beter bij voel. Ik hou ervan om te tekenen, verhalen te schrijven en gek te doen, en als je dat niet leuk vind kun je mijn gekke kont kussen. Als de namen Simple Plan, Good Charlotte, Nirvana, Evenences, Boys like Girls, My Chemical Romance, White Stripes, Jonas Brothers, P!nk of High School Musical er cool uitzien volgens jou ben je aan het juiste adres. Maar als je Barbie cool vind, kun je haar nu beter gaan neuken zonder condoom. Ik ben emo, en voel me daar goed bij. Je kan zeggen wat je wilt erover, dat gaat niet veranderen.
    Byee,
    XiPod


    What's wrong whit loving someone?

    Rol; Verassing 8 (Ik hoop Tom of Gustav en sorry dat ik dit erbij zet maar vind het zo leuk als ik die krijg)

    Plaatje; Kies er maar 1 uit me fotoboek

    Tekstje; Hoii,ik ben dus Kim en heb lichtblond haar maar verf dat ook vaak in een andere kleur. IK ben erg dun en heb lange benen en ben zo-ie-zo al erg lang. Ik voetbal graag en vind skaten ook wel vet maar ehhm ik ga nu maar is en daarom zeg : BYEE MOTHERFUCKERS!!

    Ik laat het vandaag niet meer weten schatjes omdat ik zo weg moet. Solly ^^


    Geeft niet, maar wel jammer.. [trekt pruillipje]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Je kan toch wel zeggen wie welke verassing heeft (A)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Lol, ik heb miss de rol wel niet maar laat me weten wnnr deel 1 er is (A)


    What's wrong whit loving someone?