• ..voor je verjaardag?
    Ik weet nooit wat te vragen. Daarom vraag ik altijd geld :Y)


    Ivar Oosterloo.

    Veel dingen die ik wil zijn te duur. Maar ik vraag meestal gewoon geld, kan ik zelf iets kopen of sparen. (:

    Geld als ik niets weet.
    Ik weet maar af en toe eigenlijk iets wat ik zou willen, maar concertkaartjes vind ik altijd wel leuk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nu een nieuwe mobiel. maar als ik jarig ben? geen idee x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Laptop en camera (maar ik vrees er voor :x)

    Tranquillity schreef:
    Geld als ik niets weet.
    Ik weet maar af en toe eigenlijk iets wat ik zou willen, maar concertkaartjes vind ik altijd wel leuk


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Dit jaar wil ik een koffer, want ik wil een eigen koffer hebben :3 Maar ik ben pas in maart jarig, dus ik vraag `m eerst voor Sinterklaas, als ik hem dan niet krijg, voor m'n verjaardag en als ik hem dan nog niet krijg, koop ik hem zelf :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Keyboard :')

    Een kamp naar Engeland (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik krijg een nieuwe gitaaar (nerd)


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Glue schreef:
    Veel dingen die ik wil zijn te duur. Maar ik vraag meestal gewoon geld, kan ik zelf iets kopen of sparen. (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb voor mijn verjaardag een hele hoop Disney dvd's gekregen:Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ik vraag altijd geld en van dat geld dat ik ophaal ga ik altijd iets kopen wat ik wil x

    Cockney schreef:
    Ik heb voor mijn verjaardag een hele hoop Disney dvd's gekregen:Y)

    O.O Mijn ouders hebben ze volgens mij allemaal weggegooid, degene die we hadden (huil)

    Ik weet het nooit, meestal krijg ik boekenbonnen. De laatste paar jaar vraag ik om twilight-spullen, maar ik krijg ze nooit :(


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik wil altijd zo veel en als ik jarig ben weet ik niets :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hm, ik vraag eigenlijk nooit eigenlijk iets (omdat ik het niet weet en soms ook niet durf) en dan krijg ik maar wat sieraden of geld, ofzo. :')


    wth.