• 'Drarry is een levensstijl en extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.

NO SPARKLES ALOUD.

[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 22:47 ]

Cool, neat, swell -Cry

Het is jullie verhaal, hoeft er niet bij dat ik hem gemaakt heb ^^.
    Ik vind het leuk om dat soort dingen te maken =D.

Heeft Evelien je nu alweer geavadakedavra'd?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mag deze ook in de beginpost? Binnenkort komt het eerste hoofdstukje:
    The Darkest Love -Drarry-

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Nee, ze vroeg of ik dood was, want ik antwoordde niet - dus ik zeg ja. Is haar antwoordt:
    'rip *party*'
    (no_chears)

[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:42 ]

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Ach, als ik dood ben wil ik dat iedereen keihard gaat feesten. Geen getreur om mij want ik heb tot nu toe best een mooi leven gehad en dat moeten ze vieren.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

True. :'D
    Maar ik was nog geen seconde dood of ze feestte al. D:

Cockney schreef:
    Ach, als ik dood ben wil ik dat iedereen keihard gaat feesten. Geen getreur om mij want ik heb tot nu toe best een mooi leven gehad en dat moeten ze vieren.

Ja, dat. En je komt iedereen toch weer tegen in de hemel. Yay, dan kom ik Fred Weasley tegen! -blije bui-

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Iedereen begint met een Drarry story and I like it. ^^

Twee minuutjes stilte voor Nicky graag.

Ja, dat ga ik leuk vinden. -not-
    Blijf praten, blijf praten, dan voel ik me levend. :3

Ik vind jullie Reacties op Being Watched geweldig! Lies schrijft Draco's pov. En ik die van Harry, en die ga ik nu maken!

Nee, Nicky mag niet Dood, anders geen Perfect Enemy meer!

Of geen begin van Never fall in love. (wbw)

Uhu, dat ook, en Next Generation! En geen leuke ideeën meer, over Pansy en Ginny dumpen!

Dit is mijn 1000'ste post

Neeneenee, we blijven allemaal gewoon leven. DOOD GAAN IS TEGEN DE DRARRY REGELS.

Oké, dan ben ik heel erg blij. :3