• Ja, weetje, ik heb iets eigenlijk nooit goed begrepen. Hoewel ik het eergisteren toch wel begon te begrijpen, maar toen zei iemand weer iets waardoor ik toch weer begon na te denken.

    Ik heb namelijk een zus (of een half-zus, dat weet ik dus niet) en ik noem haar wel gewoon altijd m'n zus. Gewoon omdat ik al m'n hele leven met haar was opgegroeid, dus ja, dan zag ik haar echt als een zus =)
    Maar de reden dat ik twijfel of ze nou echt m'n zus is, of m'n half-zus, komt doordat... wij hebben beide dezelfde moeder. Maar, een andere vader ;P

    Maar betekent dat dan dat zij een half-zus is? want ik dacht zo; we komen toch uit dezelfde buik? Dus dan zijn we toch gewoon echt zussen?? Alleen iemand dacht dus dat ze toch wel echt een half-zus was. Maar ik weet het dus echt niet ;P

    Weet iemand hier het misschien? Of mijn zus mijn echte zus is, of mijn half-zus? O ja, welk antwoord er ook uit zal komen...ik blijf m'n zus gewoon m'n zus noemen hoor [: Ik ga haar niet ineens half-zus noemen ;P


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Wat maakt dat nou uit? Mijn zus heeft ook een andere vader, maar ik noem haar niet mijn half-zus, want zo zie ik haar niet.


    Where there is a sea there are pirates...

    Half-zus, want de je bent ook gemaakt door je vader weetjewel.. Dus half (aa)

    Maar jullie zijn gewoon Sisters heuur!


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Technisch gezien: halfzus.
    Emotioneel gezien: dat vul jij in.
    'k Zou me d'r niet druk om maken, als ze veel voor je betekent is ze als een zus voor je, lijkt me.


    No growth of the heart is ever a waste

    2 dezelfde ouders: volle zus
    1 dezelfde ouder (in jouw geval dus): halfzus
    Als je moeder/vader een nieuwe relatie krijgt met een persoon die al een dochter heeft: stiefzus.

    Half zus :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ze is je half-zus.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jullie zijn officieel half-zussen, maar elkaar gewoon zus noemen mag natuurlijk. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Half, maar ik ken ook mensen die technisch gezien halfzus en broer zijn. Maar eigenlijk ziet iedereen hen gewoon als zus en broer en het is raar om dat anders te zien.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ballad schreef:
    Als ze voelt als een echte zus, vind ik haar een échte zus :3

    Maar nu ik 't even gelezen heb, denk ik dat ze dan je halfzus is? Want als je van dezelfde vader komt, is 't dacht ik je stiefzus en als je van dezelfde moeder komt je halfzus? Of brabbel ik nu iets heel doms? Ik weet 't eigenlijk niet zeker, maar ik zou d'r gewoon lekker als je lieve zus zien, dan hoef je 't niet eens te weten :3


    Stiefzus is toch dat je helemaal geen ouders gemeen hebt? Dat je vader/moeder bij een gezin 'aansluit' waar al een ander kind is?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Stiefzus is toch dat je helemaal geen ouders gemeen hebt? Dat je vader/moeder bij een gezin 'aansluit' waar al een ander kind is?

    Ja


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ze komt uit ander zaad.

    Halfzus.

    Jouw eitje lag bij iemand anders, en die van haar bij iemand anders, halfzus dus:Y)

    Halfzus. :Y) Heb ik ook. Mijn zus is 34 en we hebben dezelfde vader, maar niet dezelfde moeder. Maar ik zeg ook gewoon zus hoor (:


    To infinity and beyond •

    Ballad schreef:
    Als ze voelt als een echte zus, vind ik haar een échte zus :3

    Maar nu ik 't even gelezen heb, denk ik dat ze dan je halfzus is? Want als je van dezelfde vader komt, is 't dacht ik je stiefzus en als je van dezelfde moeder komt je halfzus? Of brabbel ik nu iets heel doms? Ik weet 't eigenlijk niet zeker, maar ik zou d'r gewoon lekker als je lieve zus zien, dan hoef je 't niet eens te weten :3


    Blijft het altijd half zus ;) Je komt dan van dezelfde vader ;)

    Als je ouders beide gescheiden zijn, en die vent heeft ook nog kinderen dan zijn ht je stiefzus of stiefbroer ;)

    On: Het is je half zus, je komt van dezelfde moeder (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ze is gewoon een halfzus, omdat jullie 1 ouder gemeenschappelijk hebben
    als je 2 ouders gemeenschapellijk hebt is het je echte zus