• One Direction light up my world like nobody else the way that they flip their hair gets me overwhelmed







    wij zijn trotse eigenaars van een infectie, ja hoor het one direction infection (;

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 20:39 ]


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    één woord, GODDELIJK & ligt het aa, mij of hoor je louis er wat boven uit? acoustisch is echt mooi eilek !


    Jaaa volgens mij wel(:
    I loveee louis voice(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Jaaa volgens mij wel(:
    I loveee louis voice(:


    inderdaad ik ook; ik snap echt niet dat sommige zijn stem afkraken, hoor nu ^^


    i'm broken, do you hear me.

    Ik vind het nog altijd vreemd dat Zayn niet kan zwemmen.
    Daar gaan onze vakanties aan de zee ghaha
    (krul)


    The soul needs autumn.

    NeedYouNow schreef:


    ze zingen WMYB acoustic<3 aan het eind


    Dat was awesome. <333


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    inderdaad ik ook; ik snap echt niet dat sommige zijn stem afkraken, hoor nu ^^


    Echt heaa.. en hij en Niall verdienen ook meer solo's vind ik:Y)


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Echt heaa.. en hij en Niall verdienen ook meer solo's vind ik:Y)


    inderdaad dus laat dat ALBUM maar komen :9~


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    inderdaad dus laat dat ALBUM maar komen :9~


    hihi inderdaaad(:


    What's so bad about being different?

    Weetje ik vind dit echt het leukste/beste fandom omdat iedereen hier tenminste vriendelijk is. Ik bedoel maar bij Harry Potter zijn er constant ruzies tussen Ron/Her en Har/Her shippers en bij voetbal gewoon tussen supporters van clubs, bij Glee is het constant van 'quinn or rachel or finn or... is beter want blablabla' en hier heeft iedereen wel zijn favo, maar voor het grootste deel houdt iedereen van elk lid en het belangrijkste is dat niemand zegt van 'die is van mij, jij mag hem niet hebben' wat bij Justin B vaak is. Ik zeg niet dat die andere fandoms slecht zijn, maar toch vind ik 1D speciaal en ben ik blij dat ik hier ben terechtgekomen <3

    En ik ben nu 1 week fan ofzo haha :x


    The soul needs autumn.

    StarEye156 schreef:
    Weetje ik vind dit echt het leukste/beste fandom omdat iedereen hier tenminste vriendelijk is. Ik bedoel maar bij Harry Potter zijn er constant ruzies tussen Ron/Her en Har/Her shippers en bij voetbal gewoon tussen supporters van clubs, bij Glee is het constant van 'quinn or rachel or finn or... is beter want blablabla' en hier heeft iedereen wel zijn favo, maar voor het grootste deel houdt iedereen van elk lid en het belangrijkste is dat niemand zegt van 'die is van mij, jij mag hem niet hebben' wat bij Justin B vaak is. Ik zeg niet dat die andere fandoms slecht zijn, maar toch vind ik 1D speciaal en ben ik blij dat ik hier ben terechtgekomen <3

    En ik ben nu 1 week fan ofzo haha :x


    Oh, maar de Shippings bij Harry Potter vallen ook wel mee hoor, het ligt er alleen aan op welke site de discussie zit. Ik heb er eigenlijk nog geen enkele problemen mee gehad & mijn voorkeuren zijn heel anders dan de meeste. (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 11:54 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    StarEye156 schreef:
    Weetje ik vind dit echt het leukste/beste fandom omdat iedereen hier tenminste vriendelijk is. Ik bedoel maar bij Harry Potter zijn er constant ruzies tussen Ron/Her en Har/Her shippers en bij voetbal gewoon tussen supporters van clubs, bij Glee is het constant van 'quinn or rachel or finn or... is beter want blablabla' en hier heeft iedereen wel zijn favo, maar voor het grootste deel houdt iedereen van elk lid en het belangrijkste is dat niemand zegt van 'die is van mij, jij mag hem niet hebben' wat bij Justin B vaak is. Ik zeg niet dat die andere fandoms slecht zijn, maar toch vind ik 1D speciaal en ben ik blij dat ik hier ben terechtgekomen <3

    En ik ben nu 1 week fan ofzo haha :x



    mhihihi, je hebt gelijk hoor en ik ben ook blij dat ik hier is een keer ben beland ^^


    i'm broken, do you hear me.

    ben ik weer haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    ben ik weer haha


    HELLLOOOOOOKIDOKIII !


    i'm broken, do you hear me.


    Deze lijkt zo echt, haa ;'D


    The soul needs autumn.

    riverdale schreef:
    ben ik weer haha


    HAAAAAAAAAAAAI


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:


    ze zingen WMYB acoustic<3 aan het eind
    whaa die is echt supermooi ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.