• Hi, ik heb al een paar dagen in mijn hoofd om een verhaal of de spelen te schrijven maar kwam op geen idee, want een normale Hongerspelen ligt voor de hand. Dus schrijf ik over de 1ste spelen. Nu heb ik nog 21 tributen nodig. Plus een titel.

    De tributen uit 10 en en de vrouwelijke uit 7 zijn bezet de rest is vrij


    Vul in:
    Naam
    leeftijd:
    district:
    karakter (zeer uitgebreid plus niet iedereen is even moedig en sterk):
    uiterlijk (uitgebreid met foto en beschrijving, geen vreemde en opgetutte personen)
    strategie en talenten(goede uitleg):
    zwaktepunten (goede uitleg en minimaal drie zwaktepunten)
    extra informatie over thuis:
    titel?:


    District 1- Luxe voorwerpen voor het Capitool
    District 2- Wapens en Vredeshouders trainingen
    District 3- Elektronica, technologie
    District 4- Vis en ander zeevoedsel
    District 5- DNA Manipulaties en mutatie’s
    District 6- Medisch onderzoek en wetenschappen
    District 7- Hout
    District 8- Textiel
    District 9- Productie van voedsel
    District 10- Vee
    District 11- Landbouw
    District 12- Steenkool


    zodra er veel rollen zijn maak ik ze bekend.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:36 ]

    ze moet nog wat skreiben!! :P

    Vul in:
    Naam: Delayla Gréve.
    leeftijd: 13
    district:5
    karakter (zeer uitgebreid plus niet iedereen is even moedig en sterk):Delayla is een niet al te slim meisje. Ze heeft een extreme fobie voor spinnen en heeft pyromanische trekjes.Ondanks het feit, dat ze niet heel slim is kan ze wel goed vechten. Ze is namelijk zo gemuteerd, dat ze vuur kan maken en gebruiken als wapen. Deze mutatie is het gevolg van een ongeluk in één van de laboratoria. Delayla is een echte jongensgek, ondanks het feit, dat ze pas net dertien is. Ze wil graag de baas spelen, is erg arrogant en ook nog verwend.
    uiterlijk (uitgebreid met foto en beschrijving, geen vreemde en opgetutte personen): Kort rossig piekhaar alle kanten opstaat. Een extreem bleke huid en fletsbruine ogen. Delayla lijkt wel een beetje op een vogelverschrikker. Ze heeft hele dunne armen en beentjes en lijkt ieder moment doormidden te kunnen breken. Delayla heeft een puntige neus en dunne lippen. Haar wenkbrauwen zijn bijna ontzichtbaar. Haar handen lijken op kleine grijphaken. Vandaar haar bijnaam: Hooker.
    URL Foto: http://images.inmagine.com/400nwm/iris/imagebrokerrm-297/ptg01386201.jpg

    strategie en talenten(goede uitleg): Doordat Delayla er nogal breekbaar uitziet, zal ze zielig doen en dan proberen een pact te sluiten. Als ze dat heeft gedaan, zal ze haar pactgenoten veel laten doen, zodat die zichzelf uitputten. Zelf zal ze wachten en proberen uit te vinden wat hun zwakheden zijn. Als het heet onder haar voeten wordt en er nog weinig mensen in de wedstrijd zijn, zal ze haar vuurgave gebruiken om haar tegenstanders uit te schakelen. Ondanks haar lengte en leeftijd zal ze ver komen.
    zwaktepunten (goede uitleg en minimaal drie zwaktepunten):- Angst voor spinnen: Delayla heeft een enorme angst voor spinnen. Zodra deze in de buurt zijn, denkt ze niet meer na en begint als een gek te gillen en rond te rennen. Spinnen zijn niet de enige insecten waar ze bang voor is. Eigenlijk is ze bang voor alle insecten en zal dus snel afgeleid zijn als deze in de buurt zijn.
    - Niet kunnen klimmen: Omdat Delayla niet echt sterk en groot is heeft ze moeite met klimmen. Dit kan haar toch net even de kop kosten als ze niet oppast.
    - Luiheid: Delayla werd thuis verwend en is daardoor erg lui. Ze heeft geen zin om moeite te doen en laat het graag door iemand anders gedaan worden. Met teamgenoten vinden zal dit erg in haar nadeel zijn.
    extra informatie over thuis: Haar vader werkt als proefpersoon in de laboratoria van district 5. Ze zijn niet rijk, maar krijgen wel genoeg te eten. Ze heeft één oudere broer. Haar moeder is er vandoor gegaan toen ze negen was.
    titel: Tug of Wars, The first play, Hide and seek.
    laat het ff weten als je begint:D

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 15:38 ]


    May the odds be ever in your favour.

    ze is al begonnen :D haar verhaal heet simple hope. (check ff de eerdere reacties voor een linkje :D)

    @ liezzie ik weet niet of je het al wist, maar het meisje uit 5 was al bezet...
    volgens mij waren er alleen nog twee jongens vrij... staat op de vorige pagina davht ik.

    @ mayci
    ga je nog verder?????