• Hi, ik heb al een paar dagen in mijn hoofd om een verhaal of de spelen te schrijven maar kwam op geen idee, want een normale Hongerspelen ligt voor de hand. Dus schrijf ik over de 1ste spelen. Nu heb ik nog 21 tributen nodig. Plus een titel.

    De tributen uit 10 en en de vrouwelijke uit 7 zijn bezet de rest is vrij


    Vul in:
    Naam
    leeftijd:
    district:
    karakter (zeer uitgebreid plus niet iedereen is even moedig en sterk):
    uiterlijk (uitgebreid met foto en beschrijving, geen vreemde en opgetutte personen)
    strategie en talenten(goede uitleg):
    zwaktepunten (goede uitleg en minimaal drie zwaktepunten)
    extra informatie over thuis:
    titel?:


    District 1- Luxe voorwerpen voor het Capitool
    District 2- Wapens en Vredeshouders trainingen
    District 3- Elektronica, technologie
    District 4- Vis en ander zeevoedsel
    District 5- DNA Manipulaties en mutatie’s
    District 6- Medisch onderzoek en wetenschappen
    District 7- Hout
    District 8- Textiel
    District 9- Productie van voedsel
    District 10- Vee
    District 11- Landbouw
    District 12- Steenkool


    zodra er veel rollen zijn maak ik ze bekend.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:36 ]

    mayla schreef:
    heey merlijn pas het zo aan :)
    wat vind je van deze foto's? heb zelf ook een beetje gezocht...


    dit is 'iris' met haar vriendje, maar het kunnen best broer en zus zijn, toch?

    nog een foto van 'kyle'



    hoop dat je er wat aan hebt!

    jaah, dacht ik ook al, maar wij hebben ze toch bedacht en dan wil ik er iets over lezen ook! haha mayci? ;p


    niceee, die eerste is het beste vinnik :D


    wil idd wel dat onze chars er veel in voor komen!

    hoop in verschillende 1e persoons perspectieven :P (yeah)

    merlijn1997 schreef:
    (...)

    niceee, die eerste is het beste vinnik :D


    wil idd wel dat onze chars er veel in voor komen!

    hoop in verschillende 1e persoons perspectieven :P (yeah)


    haha ik vond de eerste ook het leukst (:
    ik heb iris nu aangepast


    me too!

    Mayci is denk ik op vakantie D:

    merlijn1997 schreef:
    Mayci is denk ik op vakantie D:


    jaah, of iets anders...
    alhoewel er stond volgens mij niets bij haar laatste hoofdstuk

    mayla schreef:
    (...)

    jaah, of iets anders...
    alhoewel er stond volgens mij niets bij haar laatste hoofdstuk

    Ik heb weer school, en probeer me daar een beetje van de computer af te blijven.

    Mayci schreef:
    (...)
    Ik heb weer school, en probeer me daar een beetje van de computer af te blijven.


    haha ik begrijp het.

    Mayci schreef:
    (...)
    Ik heb weer school, en probeer me daar een beetje van de computer af te blijven.


    jummer D:

    heey mayci!
    zag dat je weer een hoofdstukje had geupload :) (had dit weekend nk dus zie het nu pas XD)
    dan schrijf ik hier een tribuutje voor je:

    naam: catherina featherstone (ze noemt zichzelf kate)
    leeftijd: 17
    district: 12 (de laag)
    karakter: kate is hard, intelligent en meedogenloos. ze heeft haar ouders al op jonge leeftijd verloren, en haar zus voor haar ogen zien sterven. samen met de paar jaar kindertehuis en de oorlog heeft dat haar erg getroumatiseerd. daarom heeft ze een masker opgetrokken en houdt van niemand meer. zij was ook een van de leiders van de rebellenverzetbeweging in 12, en matt hayes (zie vorige pagina) is wat je het meest een vriend voor haar zou kunnen noemen.
    kate voerde ook altijd de meest riskante en gevaarlijkste dingen van het verzet uit, want met haar eigen worden 'mijn leven heeft toch geen zin meer, dat van het district wel'. ze wordt gevoed door een diepe haat tegen het capitool. vanbinnen is ze echter een heel gevoelig meisje (niet dat ze dat ooit laat merken), die er niet tegen kan anderen te zien lijden. dat is nog een reden waarom ze wilt winnen, dan kan ze haar district helpen door pakjesdag.
    uiterlijk:


    ze heeft grote donkergrijze ogen en zwart haar.
    doordat ze haar haar altijd in een knot of vlecht draagt, krult het als het los is. haar huid wordt snel bruin in de zon. ze is 1.65 lang, en is mager.
    sterke punten en tactieken:
    ze is nooit bang om iets te doen, en als ze dat wel is dan ontkent ze dat tegen zichzelf en doet ze het toch. ze zal geen moeite hebben met doden. ze heeft een gigantisch doorzettingsvermogen en gaat altijd door, al gaat ze bijna dood. ze kan stil sluipen, en goed klimmen. voor haar postuur is ze verrassend sterk, en heeft ze heel snelle reflexen. ze slaap niet veel, en als ze wel slaapt schrikt ze standaard van ieder geluidje wakker. je zou haar dus niet snel kunnen besluipen.
    ze is goed met een pijl en boog, die matt ooit voor haar heeft gemaakt, en kan goed 1 op 1vechten (worstelen, stoten, trappen)
    ze kan redelijk snel rennen, al is ze niet de snelste, en erg lang kan ze dat ook niet volhouden. al gaat ze als ze moet wel door, want opgeven zit niet in haar karakter. ze kan goed liegen, en ze heeft het meestal wel snel door als iemand tegen haar liegt.

    ze zal waarnschijnlijk een pact vormen met matt, maar als ze me zijn tweeen over zijn, zal ze matt niet kunnen doden. ook heeft ze besloten toen ze zijn naam hoorde bij de boete, dat ze zou zorgen dat hij zou winnen. voor hem, voor het district en als laatste iets wat ze kan doen tegen het capitool.

    zwektepunten:
    ze kan niet zwemmen, en weet niet veel van overleven in bossen enzo.
    ze kent wel wat giftige planten, maar niet allemaal, en weet voor de rest ook niets van planten. als ze een pijl en oog heeft, kan ze jagen, al is ze niet zo goed als matt. met andere wapens kan ze niet zo heel goed omgaan. ze houdt niet van koud weer, daar wordt ze chagerijnig van. dat komt omdat de meeste slechte dingen die haar gebeurden in de winter waren gebeurt.

    thuisinformatie:
    haar moeder stierf bij haar geboorte, waarna haar vader aan de drank ging. toen hij een keer dronken was viel hij neer in de sneeuw en de drie weken later, toen het lente werd, werd hij pas gevonden, doodgevroren. zij moest met haar oudere zus (lauren) naar het kindertehuis, en toen lauren oud genoeg was gingen ze samenwonen in een huisje. toen braken de donkere dagen aan, en zij en haar zus gingen bij het verzet. lauren was oud genoeg om te vechten, maar gig het district niet uit. toen ze bezig was met een radiozender waardoor het verzet contact had met de andere districten, was ze verraden en opgepakt.
    de volgende dag werd ze opgehangen, als voorbeeld voor anderen.
    dit werkte niet voor kate, zij werd er juist nog opstandiger van.
    kate is nog steeds niet over de dood van haar zus heen, en op de vreemdste momenten voelt ze opeens verdriet opkomen.

    waarnschijnlijk heeft het capitool met lootjes gerommeld om zo het laatste verzet in de districen te breken

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:47 ]

    Mayci schreef:
    Tributen tot nu toe
    District 1: Aria Hale bij ZivaDavid-Seth Ambrosia bij Cinna
    District 2: Alicia Reagen bij Mayla-Jason Moore bij Mayla
    District 3: Ivana Tayler bij Mayla-
    District 4: Maleia Thaill bij Cinna-Chris Welsher bij Mayla
    District 5: Iris Endor bij Mayla- Kyle Endor bij Merlijn1997
    District 6: Serene Thins bij Tuala-
    District 7: Malin Morante bij Mayci-David Sherton bij Tuala
    District 8: Avery Merdin bij MissRose-Hannah Anderson bij mayla
    District 9: Mink Stale bij AfterToday-Bailey Pride bij Gracias
    District 10: Everlyn Redbird-Cato Bloomfield bij Mayci
    District 11: Lexi Saddington bij Cinna-Liam Pyquë bij SofieSaade
    District 12: Matthew Hayes-Catherina Featherstone bij Mayla

    Nodig
    District 1: -
    District 2: -
    District 3: man
    District 4: -
    District 5: -
    District 6: man
    District 7: -
    District 8: -
    District 9: -
    District 10: -
    District 11: -
    District 12: -
    Verhaal:Simple Hope||Hunger Games


    hey mayci
    nog niet zoveel meer! hoop da ik je een beetje kon helpen..
    veel succes op school, waar je nu waarnschijnlijk bent.
    ik zie wel wanneer je weer wat schrijft
    xx
    mayla

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 11:36 ]

    Naam: Liam Ethan Pyquë
    leeftijd: 17
    district: 11
    karakter: Liam is een verbitterde jongen. Door het verlies van zijn oudere broer en voorbeeld Travis heeft hij een nóg grotere hekel aan de hongerspelen gekregen. Liam is nu de leider van het gezin hij zorgt voor de inkomsten en nu hij waar schijnlijk het zelfde lot ondergaat als zijn broer zal hij zijn jongere zusje en moeder achter moeten laten. Liam is een gesloten jongen, zijn mysterieuze karakter maakt hem aantrekkelijk bij verschillende meisjes. Hij vind het vervelend om over zijn verleden te praten. Hij heeft liever een paar écht goede vrienden dan veel kennisen. Liam is een slimme sportieve jongen maar blijft liever op de achtergrond. Hij is een harde werker maar heeft soms last van deperesieve gedachten. Liam word niet snel verliefd en heeft zich voorgenomen om zich niet te binden aan een meisje. Hij gelooft niet meer in de liefde en dat liefde alles overwint. Hij is bang om gekwetst te worden. Dit heeft te maken met het feit dat zijn vader hem verlaten heeft toen hij geboren werd, hij ging ervandoor met een knapere jongere vrouw uit district 3. Of ze daar nu nog steeds leven weet hij niet want ze hebben geen contact meer. Verder is Liam nogal koppig en naief. Hij heeft een slechte concentratie wat nog wel eens zijn minpunt kan gaan worden in de spelen.
    uiterlijk:


    Alex pettyfer
    Liam heeft blond piekend haar dat bijna niet in model te krijgen is. Hij is vrij lang (1.89) en door zijn werk op het land goed getraint. hij heeft een redelijk egale huid met maar een paar sproetjes rond zijn neus. zijn huidskleur is normaal tot licht getint in de zomer maanden. Met zijn diep groen blauwe ogen vallen veel meisjes voor hem al heeft hij alleen maar oog voor twee vrouwlijke personen en dat zijn zijn moeder en zusje.

    strategie en talenten(goede uitleg): Liam heeft zijn leven al opgegeven, hij heeft aan zijn betse vriend Josh gevraagt of hij voor zijn moeder en zusje wilt zorgen. Het enige wat hij wilt is dat het zwakste en hulpelooste kind in de arena wint, en daar gaat hij alles voor doen. Liam zijn talent is vechten, of dat met zijn handen is of met wapens maakt niet uit. Verder is hij heel erg snel hij kan goed rennen en heeft een goede conditie.
    zwaktepunten (goede uitleg en minimaal drie zwaktepunten):
    Zijn slechte concentratie, hij kan daardoor geen precisie werk doen. Als verpleger heb je niets aan hem.
    Al is het plantje voor Liam zijn neus knal groen hij weet nog steeds niet of het giftig is of niet.
    Knopen leggen kan hij niet, veters strikken is het hoogte punt van zijn knopen kunst.
    extra informatie over thuis: Liam zijn oudere broer Travis heeft het jaar ervoor mee gedaan aan de spelen en werd bruud vermoord.
    titel?: geeeen idee sorry

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 16:09 ]

    Naam: Bailey Enora Pride
    Leeftijd: 16 jaartjes jong
    District: District nummer 9
    Karakter: Bailey is een echt meisje-meisje. Ze houdt van optutten en stappen met haar vrienden, maar ze houdt ook van muziek en ze speelt zelf de piano. Bailey kan niet tegen haar verlies, maar ze is nou eenmaal niet zo sterk. Ze heeft wel veel competitiedrang maar ook veel heimwee, waardoor ze altijd snel weer naar huis wilt. Bailey weet dat je gemeen moet spelen om te winnen, Bailey is zelf dan ook achterbaks en wantrouwig, ze is eigenlijk nogal bang voor de wildernis en vraagt zich af of ze er op haar hakjes kan komen. Bailey lijkt naïef, maar dat is ze niet. Ze weet altijd precies waar je het over hebt en komt, ongeacht of je het nou wilt of niet, met haar eigen mening en tips en adviezen. Bailey lacht veel en heeft altijd wel een glimlach op haar gezicht. Als ze eenmaal iets wil, krijgt ze het ook.
    Uiterlijk:

    Katelyn Tarver
    Bailey is een vrolijk meisje met blonde haren, ze is van normale lengte en vindt het leuk om zich op te maken. Bailey heeft mooie bruine ogen, het lijkt alsof Bailey niet veel make-up op heeft, maar dat is wel zo. Het lijkt zelfs alsof ze de hele make-up collectie van MaxFactor heeft opgekocht. Bailey volgt de mode, maar heeft ook een eigen smaak.
    Strategie en talenten: Bailey is goed in misleiden, omdat iedereen denkt dat ze dat lieve meisje is, denken ze ook dat ze niets doet. Bailey is ook goed in verstoppen en heeft zich voorbereid door te hardlopen en een paar boeken over de natuur te lezen - op advies van haar moeder -. Bailey is erg achterbaks als het om deze wedstrijd gaat.
    Zwaktepunten: Als Bailey moe is, is ze chagrijnig. Als ze chagrijnig is, is ze zwakker. Als ze zwakker is, heeft ze het gevoel dat ze gaat opgeven.
    Extra informatie over thuis: Bailey woont in een normaal gezin, al heeft haar vader, George, een belangrijke functie in het produceren van voedsel. Bailey's moeder Edith is een typische huisvrouw. Bailey zelf heeft geen broers of zussen, maar wel een paar halfbroers -en zussen. Haar vader George was voor Edith getrouwd met een andere vrouw en kreeg daarbij zoon Quinty en dochter Myriam. Bailey woont in een groot huis samen met haar kat Clumsy.
    Titel: Sorry, ik weet niet :')


    Not all those who wander are lost.

    SofieSaade schreef:extra informatie over thuis: Liam zijn oudere broer Travis heeft het jaar ervoor mee gedaan aan de spelen en werd bruud vermoord.


    @SofieSaade dit is toch de eerste hongerspelen? lijkt me een beetje vaag...

    mayla schreef:
    (...)

    @SofieSaade dit is toch de eerste hongerspelen? lijkt me een beetje vaag...


    Shame on me!


    Ik was zo druk bezig met mijn persoontje dat ik het vergeten ben:$

    pffff tijd niet geweest hier!


    leuk nieuw hoofdstuk trouwens!!

    merlijn1997 schreef:
    pffff tijd niet geweest hier!


    leuk nieuw hoofdstuk trouwens!!



    jaah ik ook niet echt meer...