• There is nothing more badass than being yourself

    Btw je moet ook naar de andere opdrachten kijken heaa! dat kan al.. moet allemaal voor 21 augustus!


    What's so bad about being different?


    iiiiiiiiiiiih

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:27 ]


    The soul needs autumn.

    WEEK 1 - OPDRACHT 3
    Maak je eigen video over het "Verhaal van 1D" and upload die naar Youtube met de tag '1DStory' voor 17 Augustus middernacht. Uit elk land wordt de beste video gekozen. Als deze video 5000 keer bekeken wordt zal Nederland 130 airmile punten krijgen. Het aantal views moet bereikt zijn voor 21 Augustus middernacht.

    WEEK 1
    OPDRACHT 1

    Introduceer 1D bij je vrienden! Deze "Haal 1D naar Nederland" video moet 2500 views uit Nederland krijgen voor 21 Augustus middernacht. Met deze opdracht kunnen 180 airmile punten verdiend worden.

    WEEK 1
    OPDRACHT 2

    Upload 100 individuele "We Love 1D" foto's naar de Facebook Wall om 60 airmile punten te verdienen. Er worden 20 bonuspunten gegeven voor creativiteit dus doe je best! Foto's moeten worden geupload voor 21 Augustus middernacht.


    What's so bad about being different?

    XD Nu tweeten ze pas over die teaser!


    There is nothing more badass than being yourself

    StarEye156 schreef:
    (...)
    Heeft geen nut want ik ben van BE en je kan zien vanwaar mensen het filmpje hebben gekeken en het moet vanuit NL zijn :')


    Dat is waar.


    There is nothing more badass than being yourself

    StarEye156 schreef:

    iiiiiiiiiiiih


    HOE LEUK ZIET HET ERUIT? ;o


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    WEEK 1 - OPDRACHT 3
    Maak je eigen video over het "Verhaal van 1D" and upload die naar Youtube met de tag '1DStory' voor 17 Augustus middernacht. Uit elk land wordt de beste video gekozen. Als deze video 5000 keer bekeken wordt zal Nederland 130 airmile punten krijgen. Het aantal views moet bereikt zijn voor 21 Augustus middernacht.

    WEEK 1
    OPDRACHT 1

    Introduceer 1D bij je vrienden! Deze "Haal 1D naar Nederland" video moet 2500 views uit Nederland krijgen voor 21 Augustus middernacht. Met deze opdracht kunnen 180 airmile punten verdiend worden.

    WEEK 1
    OPDRACHT 2

    Upload 100 individuele "We Love 1D" foto's naar de Facebook Wall om 60 airmile punten te verdienen. Er worden 20 bonuspunten gegeven voor creativiteit dus doe je best! Foto's moeten worden geupload voor 21 Augustus middernacht.


    Ik vraag me af wat voor verhalen? ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ik vraag me af wat voor verhalen? ;o


    zeg maar hun story... van bootcamp en alles volgens mij..
    ik hou nu de 1D hyve in de gaate.. voor alles


    What's so bad about being different?

    volgens mij zijn er te weinig mensen in nederland die ze al kennen :( DUS IK ALS BELG ZET ME OOK IN !


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    WEEK 1 - OPDRACHT 3
    Maak je eigen video over het "Verhaal van 1D" and upload die naar Youtube met de tag '1DStory' voor 17 Augustus middernacht. Uit elk land wordt de beste video gekozen. Als deze video 5000 keer bekeken wordt zal Nederland 130 airmile punten krijgen. Het aantal views moet bereikt zijn voor 21 Augustus middernacht.

    WEEK 1
    OPDRACHT 1

    Introduceer 1D bij je vrienden! Deze "Haal 1D naar Nederland" video moet 2500 views uit Nederland krijgen voor 21 Augustus middernacht. Met deze opdracht kunnen 180 airmile punten verdiend worden.

    WEEK 1
    OPDRACHT 2

    Upload 100 individuele "We Love 1D" foto's naar de Facebook Wall om 60 airmile punten te verdienen. Er worden 20 bonuspunten gegeven voor creativiteit dus doe je best! Foto's moeten worden geupload voor 21 Augustus middernacht.


    Ik vind opdracht 3 zo vaag. Moet je dan een filmpje maken over hun X-Factor gebeuren?


    There is nothing more badass than being yourself

    ik kan echt helemaal niks voor die opdrachten doen aangezien ik morgen weg ga, ik ga nu trouwens naar mijn moeder om al een deel van mijn koffer in te pakken!

    tot straks <3333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    ik kan echt helemaal niks voor die opdrachten doen aangezien ik morgen weg ga, ik ga nu trouwens naar mijn moeder om al een deel van mijn koffer in te pakken!

    tot straks <3333333


    Tot straks<33333


    What's so bad about being different?

    trouwens waar staat het filmpje voor nederland? want dan ga ik die even heeel vaak bekijken vandaag :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    trouwens waar staat het filmpje voor nederland? want dan ga ik die even heeel vaak bekijken vandaag :Y)


    http://www.onedirectionmusic.com/bring1Dtome/nl


    What's so bad about being different?