• Die van mij, het was wel op mijn moeders mobiel maar:

    'EN MELISSA TSS Mis je me al? X je liefste zusje :'D'
    Mijn zus is dus voor een aantal dagen naar Brussel ;'D


    Ivar Oosterloo.

    Uh, goede vraag xD Wat heb je gereageerd?

    naar een vriendin, want ze had een sms gekregen van een jongen of ze meeging naar Lakeside en toen vroeg ze aan mij of dat als date was (en ze heeft al een vriendje) :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Alles bij elkaar kost het kadootje voor Emi 13 euro en gedeeld door vier is.. Uh reken maar uit xd. Dus valt hartstikke mee (: Xx

    Haha die is naar Patricia, een vriendin van mij :p. We gingen met nog twee andere mensen stroopwafels opsturen naar Italië, naar een jongen die we kennen van de uitwisseling, als verjaardagscadeau.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik mis je liefje, werk maar goed hee! ;') <3

    Naar boyfriend.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:13 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik ben te lui om met mijn fiets te gaan dan :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naar een vriendin :
    Gaan we volgende week nu naar Walibi of bobbejaanland ? Oja laat ook iets weten voor da slaapgedoe en de cinema x Lisa


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Jup.x

    Naar crush in Griekenland. :')

    'Ik vond het fijn om weer een weekendje thuis te zijn, het was heel gezellig. Lieve papa, ik houd van jou en ik beloof dat ik zo snel mogelijk weer thuis kom wonen.'

    Ik woon op een leefgroep, vandaar.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hij was freaking awesome!
    Naar mn beste vriend, over Harry Potter.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 18:27 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Jahoor ik ben dr dan (: veel plezier met waar je mee bezig ben [en na dit reageer ik niet meer :D btg zegt dag dag)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niet, 1 maar. Gezien jouw kaartje voor In Flames^^. X

    Naar mijn vriend, overleg over kosten van concertkaarten.


    I am an idiot, I move.

    Naar een vriend: Hey i'm back ;D xxx

    Ik heb tenminste een leven, jij niet


    All I wanna do is lose control