• Members of the WAG-gang

    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa & Alexis Sánchez
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.



    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Palestina schreef:
    (...)
    why not?


    Omdat ik nu al tot 12 uur geslapen heb, en anders kan ik vanavond niet slapen. Bla bla bla.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wauw Esther, hahahah.. even denken.. ik heb nu nog 120? OH + mijn portemonnee vol met money of niet meer? Maar ik heb veels te veel uitgegeven aan eten en kleren en bios enzo falend gewoon als ik had gespaard had ik nu met een nieuwe laptop hier gezeten'-_-
    MAAAR, Tinychat vanavond ^^?


    Everything is worse without music.

    Refuse schreef:
    (...)

    Omdat ik nu al tot 12 uur geslapen heb, en anders kan ik vanavond niet slapen. Bla bla bla.

    I agree dan kan je nu gezellig met ons kletsen ;D


    Everything is worse without music.

    Persuade schreef:
    Wauw Esther, hahahah.. even denken.. ik heb nu nog 120? OH + mijn portemonnee vol met money of niet meer? Maar ik heb veels te veel uitgegeven aan eten en kleren en bios enzo falend gewoon als ik had gespaard had ik nu met een nieuwe laptop hier gezeten'-_-
    MAAAR, Tinychat vanavond ^^?

    Ja ik ga mijn pasje weer verstoppen. Haha (krul)
    Dat vind ik een uitstekend idee te lang niet gedaan :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Palestina schreef:
    (...)
    Ja ik ga mijn pasje weer verstoppen. Haha (krul)
    Dat vind ik een uitstekend idee te lang niet gedaan :W


    Je mag mijn pinpas wel hebben, die doet het niet meer.
    Sta je in fucking Spanje, kan je geen geld pinnen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Persuade schreef:
    (...)
    I agree dan kan je nu gezellig met ons kletsen ;D


    Ghehehe, ja dat is het enige positieve.
    Ik zit nog lekker in m'n Real shirt, die ga ik als pyjama gebruiken. Alleen hij is langer dan mijn broekje, dus mijn broer kwam net thuis en zei: 'En sinds wanneer dragen we geen broeken meer?' Dus toen ging ik mijn broek showen (joehoe)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Refuse schreef:
    (...)

    Je mag mijn pinpas wel hebben, die doet het niet meer.
    Sta je in fucking Spanje, kan je geen geld pinnen.

    Dat is kut! Mijne deed het in spanje gelukkig wel.. toen ik thuis kwam.. deed ie het niet meer =S Dus ik moet nu wachten op een nieuwe pas.(bat)


    Everything is worse without music.

    Refuse schreef:
    (...)

    Ghehehe, ja dat is het enige positieve.
    Ik zit nog lekker in m'n Real shirt, die ga ik als pyjama gebruiken. Alleen hij is langer dan mijn broekje, dus mijn broer kwam net thuis en zei: 'En sinds wanneer dragen we geen broeken meer?' Dus toen ging ik mijn broek showen (joehoe)

    HAHAHAH,


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Refuse schreef:
    (...)

    Je mag mijn pinpas wel hebben, die doet het niet meer.
    Sta je in fucking Spanje, kan je geen geld pinnen.

    Haha nee daar heb ik veel aan! Nee ik vraag mn mama wel of ze op mijn pasje wil letten.. Nee fuck ik ga volgende maand naar Engeland dan heb ik geld nodig (cat) Ik word zwerver later guys, ik kan niet met geld omgaan haha!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb 2 pasjes & 2 rekeningen. Doet de ene het niet heb ik de andere nog.:W


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Persuade schreef:
    (...)
    Dat is kut! Mijne deed het in spanje gelukkig wel.. toen ik thuis kwam.. deed ie het niet meer =S Dus ik moet nu wachten op een nieuwe pas.(bat)


    Die van mij doet het nu nog steeds niet. Ik kon in Spanje niet lezen wat er stond, aangezien ik geen spaans kan. Dus ik hier kijken, zegt dat pin ding: 'U kunt uw pas niet bij deze pinautomaat gebruiken.'

    Serieus flikker een end op, het is een rabobank pas, die hoor je bij de rabobank te kunnen gebruiken -_-'


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Greenwich schreef:
    Ik heb 2 pasjes & 2 rekeningen. Doet de ene het niet heb ik de andere nog.:W

    slim


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Refuse schreef:
    (...)

    Die van mij doet het nu nog steeds niet. Ik kon in Spanje niet lezen wat er stond, aangezien ik geen spaans kan. Dus ik hier kijken, zegt dat pin ding: 'U kunt uw pas niet bij deze pinautomaat gebruiken.'

    Serieus flikker een end op, het is een rabobank pas, die hoor je bij de rabobank te kunnen gebruiken -_-'


    Dat was in Turkije ook. Ik kon niet pinnen bij ING-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Palestina schreef:
    (...)
    Haha nee daar heb ik veel aan! Nee ik vraag mn mama wel of ze op mijn pasje wil letten.. Nee fuck ik ga volgende maand naar Engeland dan heb ik geld nodig (cat) Ik word zwerver later guys, ik kan niet met geld omgaan haha!


    Word zwerver en je bent een rich girl. Die mensen verdienen zo'n €100.- op een dag.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Refuse schreef:
    (...)

    Die van mij doet het nu nog steeds niet. Ik kon in Spanje niet lezen wat er stond, aangezien ik geen spaans kan. Dus ik hier kijken, zegt dat pin ding: 'U kunt uw pas niet bij deze pinautomaat gebruiken.'

    Serieus flikker een end op, het is een rabobank pas, die hoor je bij de rabobank te kunnen gebruiken -_-'

    misschien issie geblokkeert ofzo? Want dan had ik ook toen er iets mis wat met de mijne


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind