• Members of the WAG-gang

    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa & Alexis Sánchez
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.



    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    jezus dat kind uit deze serie is echt een mongol, eerst heeft ze met Ethan, daarna zoent ze met Christian en is het uit met Ethan en aan met Chris en nu lijkt het erop dat ze weer terug gaat naar Ethan.
    Christian is waaaay hotter


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hha Ik moet nog eens een trailer kijken. Al ben ik voorlopig nog verliefd op Alex. he Esther.


    Tears are words the heart can't say.

    hahah (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ben ik weer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hey!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Esther en Anne. Wat denken jullie? Op die manieer en dat ze dan later bloemen van hem krijgt enzo mar dat ze dan kwaad wordt en hij ahat gaat bedreigen of anders doen.

    ‘Wat wil je nou nog Alex. Je doet me nu al genoeg pijn. Laat me gewoon gaan…’ fluisterde ik en tranen liepen over mijn wangen. ‘Ik hou van je. En ik beloof je dat ik je niet opgeef.’ Fluisterde hij en aaide nog eens daar mijn haar om dan zijn lippen voor een laatste keer op mijn voorhoofd te drukken. Huilend keek ik toe hij weg wandelde en zich bij een groep jongens voegde. ‘Ik haat je Alex.’ Fluisterde ik huilend. Ik zag hoe hij zich nog eens naar me omdraaide en voorzichtig en ingehouden glimlachte. Langzaam wendde ik mijn hoofd af en kneep mijn ogen even dicht, de tranen verbijtend.


    Tears are words the heart can't say.

    omijngod, ik houd ervan. Maar laat hem maar dreigen, dati s spannend (wbw)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hha indeed. Mar dat is dan als ze in het hotel al is en dan komt er iemand van 1D bij helpen he


    Tears are words the heart can't say.

    Trouwens... gaan we niet verder meer met ons QWAGGANGVERHAAL?


    Everything is worse without music.

    TheRogue schreef:
    Esther en Anne. Wat denken jullie? Op die manieer en dat ze dan later bloemen van hem krijgt enzo mar dat ze dan kwaad wordt en hij ahat gaat bedreigen of anders doen.

    ‘Wat wil je nou nog Alex. Je doet me nu al genoeg pijn. Laat me gewoon gaan…’ fluisterde ik en tranen liepen over mijn wangen. ‘Ik hou van je. En ik beloof je dat ik je niet opgeef.’ Fluisterde hij en aaide nog eens daar mijn haar om dan zijn lippen voor een laatste keer op mijn voorhoofd te drukken. Huilend keek ik toe hij weg wandelde en zich bij een groep jongens voegde. ‘Ik haat je Alex.’ Fluisterde ik huilend. Ik zag hoe hij zich nog eens naar me omdraaide en voorzichtig en ingehouden glimlachte. Langzaam wendde ik mijn hoofd af en kneep mijn ogen even dicht, de tranen verbijtend.

    Mooi.. van welk verhaal is dit 8D?


    Everything is worse without music.

    Het is aan Amber dacht ik dus mits die op reis is...


    Tears are words the heart can't say.

    Dat is mooi geschreven!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Aloha


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Persuade schreef:
    Trouwens... gaan we niet verder meer met ons QWAGGANGVERHAAL?

    dat vraag ik me ook al af


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind