• Nou mijn oppas kindje van 10 maand moet vrijdag geopereerd worden aan zijn ogen, want die zijn maar half open, dus ze gaan rekkertjes in zijn ogen doen en dan zijn ooglid naar achter trekken. En op zijn 4de moet ie weer geopereerd worden. Maar hij moet in slaap geworden gedaan, dus ik ben zo bang dat hij het niet haalt, omdat het gevaarlijk bij babytje's is. Ik hoop echt dat ie het dan haalt, Ik ga mee naar het ziekenhuis en ik blijf daar de hele dag samen met Ilyas zijn moeder. Hopen jullie mee voor mijn oppaskindje dat ie het haalt?
    Hier is een filmpje van hem ;x Op het einde zieje hoe zijn ogen zijn nu.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 16:07 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ahh, arm kindje. Ik hoop mee [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat een schatje is het (: En ik hoop met je mee!


    -

    Ik hoop mee. (flower)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Grindylow schreef:
    Ahh, arm kindje. Ik hoop mee [:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ahw, ik hoop met je mee.(flower)


    effort never betrays you

    Wow, ik hoop het ook voor jou en zijn ouders


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ik hoop ook mee (baby)(flower)


    Shoganai i ne~

    SecretRose schreef:
    Wow, ik hoop het ook voor jou en zijn ouders

    Zijn vader kent ie niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Grindylow schreef:
    Ahh, arm kindje. Ik hoop mee [:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Dankje allemaal het betekend veel voor mij en ook voor ilyas.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    och, veel sterkte voor jou, Ilyas en zijn moeder! Ik hoop met je mee <3


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Awh, ik hoop met je mee, net zoals heel Q denk ik <3


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Genius schreef:
    Wat een schatje is het (: En ik hoop met je mee!

    Grindylow schreef:
    Ahh, arm kindje. Ik hoop mee [:

    Birdyx schreef:
    Awh, ik hoop met je mee, net zoals heel Q denk ik <3

    Ja hopelijk <3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse