• Ik heb een idee voor een story genaamd De mooiboy. Hier samenvatting:

    Stan (16) staat samen met zijn vrienden Max (15) en Danny (16) bekend als dé lekkere mooiboys van de school. Players, opscheppers, arrogant, zo worden ze ook wel genoemd door hun haters. Wat mensen echter niet begrijpen is de hechte band die Stan heeft met zijn maten, die zo sterk is dat niemand ooit tussen hun vriendschap zal komen. Dan gebeurt er iets vreselijks. Max wordt doodgestoken in een heftig gevecht door een groep dronken buitenlanders, recht voor de neus van zijn maten. Getraumatiseerd door de vreselijke gebeurtenis, doet Stan zijn uiterste best alles te vergeten en weigert zijn verdriet te uiten. Ondertussen is Danny hevig geschrokken en raakt al snel in een depressie terecht. Zodra Stan erachter komt dat zijn vriend zichzelf de schuld geeft, is hij vastberanden het tegendeel te bewijzen en Danny uit de shit te helpen. Maar gaat dit lukken als hij diep van binnen minder voelde voor Max dan hij zich voor doet? En hoe kunnen hij en zijn beste vriend nog veilig over straat? Een meeslepend verhaal wat spanning tot het uiterste drijft, en respect en vooroordelen op de voorgrond weet te brengen.


    Doen, niet doen? Neem ook even een abo als je er toch bent. Thanks!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik zal gaan kijken:]


    I WAS BORN TO BE BAD ☮

    Murphy schreef:
    Ik zal gaan kijken:]


    Thanks! <33


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.