• Mijn zus mag vanaf volgend jaar een studentenverenigingsblad samenstellen en als opvulling heeft zij mij de taak gegeven om een soort verhaal te maken bestaande uit 6 delen (voor elke editie 1). Maar nu zitten we met het probleem dat dat blad voor de chemica is en dat het onderwerp dus liefst een beetje chemisch moet zijn. Nu kan ik moeilijk een liefdesromance tussen een professor en zijn assistent beschrijven, dus zit ik een beetje vast. Het moet ook een beetje leuk en mss wel spannend zijn om te lezen.
    Dus, welk onderwerp kan ik nemen dat op de een of andere manier in verband staat met chemie? (nerd)

    Iemand maakt een fout met zijn chemiedinges en creëert drie meisjes die de wereld gaan redden... Of is dat een beetje te Powerpuff girls?


    Olive

    Verleden-heden? Hoe alles vroeger was en wat de nieuwste snufjes zijn in...... balablabla.
    Tada, I gave you a subject.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    *denkt,denkt,denkt,denkt* srry ik kan niets bedenken :]


    Shoganai i ne~

    Authors schreef:
    Iemand maakt een fout met zijn chemiedinges en creëert drie meisjes die de wereld gaan redden... Of is dat een beetje te Powerpuff girls?

    Element X (nerd)

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Element X (nerd)


    Juist ja, dat. Maak een parodie :'D


    Olive

    Een man die maakt perongeluk 2 mensen. Ze zijn dezelfde persoon alleen is de ene door en door goed en de ander door en door slecht


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wacht, ik las je topic verkeerd. Doe gewoon een heftig 16+ verhaal over de allerlelijkste leraardinges daar, kun je lachen! :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zoals het monster van Frankenstein ofzo :3 Een gekke professor die een monster maakt


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    grapefruit schreef:
    Wacht, ik las je topic verkeerd. Doe gewoon een heftig 16+ verhaal over de allerlelijkste leraardinges daar, kun je lachen! :'D

    Eum neen dat hadden ze vorig jaar en dat trok op niks en de proffen lezen dat ook js

    Sorry, ben alleen een beetje melig. Doe gewoon een soort GossipGirl maar dan over proffen enzo,


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tgoh dit is eigenlijk best moeilijk. Ik kom ook niet echt op iets. Je kan natuurlijk iets met Forensisch proberen, maar je kent natuurlijk niet zoveel van Chemie. Al kan ik je daar wel bijsturen als je wilt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Doe iets in de trant van Carl2, een leerling die een kloon heeft en daardoor in vage situaties terecht komt op school :'D
    Kun je heel mooi het proces beschrijven waardoor die kloon ontstaan is.


    No growth of the heart is ever a waste