• Op vrijdag was de bruiloft van mijn ex-buurmeisje, en ik moest nog even panty's halen en gezichtspoeder voor die avond. Ik besloot dus ook even in zo'n bijou-zaakje te lopen om te kijken voor een nieuwe choker, maar daar gebeurde dus alles. Ik had nét een mooie zwarte choker in mijn hand, met roosjes, word ik op mijn schouder getikt door iemand die ik nét was vergeten.
    Anne Louise, een meisje dat mijn hele basisschooltijd voor me heeft verkloot door leugens over me te verspreiden en mensen wijs te maken dat ik een heks was enz. Ze had ook anderen bij zich, en begon helemaal te schreeuwen dat ik haar leven kapot had gemaakt met mijn vervloekingen (I mean dafuck, hoe kinderachtig kun je zijn) en dat ik een stomme heks was die gebrandmerkt moest worden zodat iedereen het kon zien. (vreemd genoeg vinden mensen het leuk om daarmee te dreigen)
    Ik ben echt huilend weggerend, want ik ben nog steeds zo vreselijk bang voor haar... Gisteren wilde mijn moeder met me gaan kijken in de stad voor schoenen (wat ik normaal gesproken heel leuk vind) en ik moest bijna huilen omdat ik nog bang was voor haar.
    Ik had echt zó gehoopt haar nooit meer te zien..

    Iemand tips / ervaring hiermee?? Alvast bedankt voor jullie hulp..


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Videotape schreef:
    Ik had haar recht in haar gezicht geslagen en gezegd dat ze zichzelf niet zo moest aanstellen, als ik jou was


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je moet sowieso proberen geen angst te laten zien, dat is waar ze op leven. Ik bedoel; zelf zijn ze niet heel stoer, want meestal komen ze in groepjes en zijn ze alleen echt doodsbang voor je. Dit bewijst dus al dat ze onzeker is. Als je haar ziet, probeer dan gewoon normaal te doen. Loop langs haar heen, antwoord niet, en als ze doorgaat, gewoon neutraal doen. Gewoon niets slechts zeggen, maar gewoon doorlopen. Zulke mensen leven op angst, en wanneer ze ziet dat ze jou niet veel meer kan schelen dan wordt het saai.

    Ik heb hier redelijk ervaring mee, aangezien ik ook wel eens ruzie heb gehad met een hele groep. Één persoon was kwaad, de andere elf dus ook, je kent het wel. Ze fietsten achter me aan, wilden me slaan, weet ik het allemaal. Maar op een gegeven moment heb ik het gewoon langs me heen laten gaan. Snel voorbij ze fietsen, doen alsof je ze niet hoort, etc. En toen was ik blijkbaar saai geworden en bood hij zijn excuses aan. (:

    Brandmerken? Leeft dat kind nog in de middeleeuwen ofzo?

    Het beste wat je kan doen is je het niet aantrekken of een grote mond terug geven. Maar, ik weet het, dat is heel moeilijk. Je moet je in ieder geval niet bang laten maken want ze kan je niks doen, zeker niet in een stad met andere mensen. Dat soort mensen zijn vaan heel schijterig zonder hun vriendjes. Probeer zo vaak mogelijk iemand mee te nemen, voor je zelf niet voor haar. Maar laat je niet bang maken en ga ook nog alleen na de stad. Je kan je leven niet laten leiden door dit soort dingen. Dat is niet goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Awh, dat is echt rot, je bent heus geen heks hoor dat wijf is gewoon fucked up, gewoon negeren, ze is zielig. (: x


    None but ourselves can free our minds.

    In mijn basisschooltijd was ik juist degene die pestte, oke neegrapje. Maar de hele klas was gewoon dikke vriendin met elkaar. Dus niemand pestte elkaar ;d, maar als ik jou was en ik zag haar nog een keer, had ik haar uitgescholden. Je bent nu toch gegroeid, je moet wel voor jezelf opkomen ;x

    Flawless schreef:
    Ik zou als ik van jou was zo snel mogelijk naar de stad gaan, aangezien je anders altijd 'problemen' ga hebben om naar de stad te gaan. Ze mogen zeggen wat je willen, je bent grote kans verandert tegenover vroeger en dat meisje moet niets zeggen want het is gewoon laf wat zij doet. En bovenal dat wijst eropdat zij zelf onzeker is.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dat kind is echt belachelijk. Ö Ik bedoel, hoezo een heks?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Weest sterk meid!
    Laat niet zo over je heenlopen.
    Je kan me gewoon pb'en als je hulp nodig hebt. Als je wilt lachen, dan zal ik de grappemaker zijn, als je getroost wilt worden zal ik je troosten(nouja via de laptop). Je


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    BeHuffelpuf schreef:
    (...)same here :Y). mensen durven bij mij niet eens een opmerken te maken want ik kom met de harde waarheid terug (duivel) (ja die smiley moest ff)mensen zeggen ook echt dat advocate als baan voor later bij me past x]


    ik ook net hetzelfde! alleen ben ik al wat ouder en veel zekerder van mezelf enzo :Y)

    maar srs, als ik een van die kutwijven tegenkom en ze praten tegen mij, ze gaan de grootste bitch ooit zien; maar wss gaan ze met hun 'inteligentie' die ze opgedaan hebben op die kut 'hoogstaande wiskundeschool waar zeker niet gepest word' mijn awesome sarcasme en gesophisticeerdheid niet begrijpen. ah, moeilijke woorden gebruiken bij domme mensen, altijd grappig :')
    en laatst had ik een meisje dat echt kut irritant deed gewoon volgeschreeuwd en haar een paar mooie antwoorden gegeven :') ah, mooie herinneringen xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.