• Op vrijdag was de bruiloft van mijn ex-buurmeisje, en ik moest nog even panty's halen en gezichtspoeder voor die avond. Ik besloot dus ook even in zo'n bijou-zaakje te lopen om te kijken voor een nieuwe choker, maar daar gebeurde dus alles. Ik had nét een mooie zwarte choker in mijn hand, met roosjes, word ik op mijn schouder getikt door iemand die ik nét was vergeten.
    Anne Louise, een meisje dat mijn hele basisschooltijd voor me heeft verkloot door leugens over me te verspreiden en mensen wijs te maken dat ik een heks was enz. Ze had ook anderen bij zich, en begon helemaal te schreeuwen dat ik haar leven kapot had gemaakt met mijn vervloekingen (I mean dafuck, hoe kinderachtig kun je zijn) en dat ik een stomme heks was die gebrandmerkt moest worden zodat iedereen het kon zien. (vreemd genoeg vinden mensen het leuk om daarmee te dreigen)
    Ik ben echt huilend weggerend, want ik ben nog steeds zo vreselijk bang voor haar... Gisteren wilde mijn moeder met me gaan kijken in de stad voor schoenen (wat ik normaal gesproken heel leuk vind) en ik moest bijna huilen omdat ik nog bang was voor haar.
    Ik had echt zó gehoopt haar nooit meer te zien..

    Iemand tips / ervaring hiermee?? Alvast bedankt voor jullie hulp..


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Verschrikkelijk dat er zulke idioten rondlopen. Mijn beste advies om dat soort uitschot te negeren, maar ik begrijp ook wel dat je je angst voor haar niet zomaar even opzij zet. Probeer sterk te zijn!

    Hmm...als je 110 jaar jong bent, hoe oud is je moeder dan wel niet? (lol)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 13:41 ]

    Ik ben eigenlijk nooit gepest en kom altijd op voor mensen die worden gepest
    Geef gewoon terug antwoord
    Want als je niks doet,gaat het erger worden
    Heb gewoon een grote mond en ga nooit meer alleen naar de stad :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    nooit meer alleen naar de stad gaaan


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Negeren, iemand een heks noemen is kinderachtig en daar moet je niet in mee gaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    oei wat vervelend o :

    ik ben vroeger ook heel vaak gepest, en durfde nooit
    wat terug te doen en was veel ste bang. daardoor is het
    pesten wel erger geworden. op een geven moment draaide ik om,
    en nam ik het voor mezelf op. mensen verwachtte dat totaal niet
    en ik word nu niet meer gepest. moeten ze ook niet proberen btw xd

    als ik jou was zal ik laten zien dat je niet bang bent,
    je moet je leven niet laten beinvloeden door zo'n zielig grietje.
    neem anders een ouder persoon mee naar de stad, laat zien dat
    je niet alleen bent. en mocht ze aandacht gaan trekken gewoon voor jezelf opkomen!

    Ik was in de 1e gepest geweest door een groepje meisjes, nu 2 jaar later zit ik op een andere school en ben ik ontzettend veel veranderd. Soms zie ik ze wel, dan kijken ze me arrogant aan alleen ik negeer het en doe net of dat ik ze niet heb gezien. Ze zijn trouwens ook van die domme wijven die me alleen arrogant aankijken en geen opmerkingen durfen te maken. Dus het beste is denk ik als je het negeert?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 13:59 ]


    <3

    Ugh, ik haat dat soort mensen. Echt ik haat ze. Ze weten gewoon echt niet wat ze aanrichten.

    Maar dat soort mensen vinden het leuk als je er op reageert. Je moet een grote bek teruggeven. Hoe moeilijk dat dan ook kan zijn. Ik denk dat het de eerste keren dat je weer naar de stad gaat het handig is als je iemand bij je het. Om ook gewoon aan het idee te wennen. En ik denk ook dat als jij met je moeder de stad in gaat dat ze te laf zijn om dan iets te doen. En dan als je ze toch weer tegenkomt als je alleen bent, moet je gewoon doorlopen, of je woordje klaar hebben. Hoeveel pijn dat soort opmerkingen dan ook doen. Als het je dan teveel pijn doet, dan kun je altijd buiten hun bereik in huilen uitbarsten. Als zij het maar niet zien..

    Heel erg veel succes, ik weet hoe het is.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 14:10 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Taize schreef:
    Negeren, iemand een heks noemen is kinderachtig en daar moet je niet in mee gaan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik had haar recht in haar gezicht geslagen en gezegd dat ze zichzelf niet zo moest aanstellen, als ik jou was


    All I have in life, is my imagniation.

    Het is rot en ik heb ook zulk soort ervaringen gehad maar ikbedoel maar, je staat wel in een winkel en er zijn zat mensen bij, kijk zou het nou gebeuren als je alleen in een steegje zou lopen 's avonds laat dan is het te begrijpen maar er zijn nu altijd getuige (nerd) Het komt wel goed, gewoon negeren en gun ze hun lol niet als je laat merken dat je bang voor ze ben(krul)

    Kitchener schreef:
    Ik was in de 1e gepest geweest door een groepje meisjes, nu 2 jaar later zit ik op een andere school en ben ik ontzettend veel veranderd. Soms zie ik ze wel, dan kijken ze me arrogant aan alleen ik negeer het en doe net of dat ik ze niet heb gezien. Ze zijn trouwens ook van die domme wijven die me alleen arrogant aankijken en geen opmerkingen durfen te maken. Dus het beste is denk ik als je het negeert?
    same here :Y). mensen durven bij mij niet eens een opmerken te maken want ik kom met de harde waarheid terug (duivel) (ja die smiley moest ff)mensen zeggen ook echt dat advocate als baan voor later bij me past x]


    Shoganai i ne~

    En zo is het. Dat soort mensen doen zich groot voor, maar doen het in hun broek als je tegenstand biedt.

    Keiharde klap in haar face geven.

    Ze moet ophouden met je te kloten. En wtf heks....

    kleutertijd ofwat..

    Ik zou als ik van jou was zo snel mogelijk naar de stad gaan, aangezien je anders altijd 'problemen' ga hebben om naar de stad te gaan. Ze mogen zeggen wat je willen, je bent grote kans verandert tegenover vroeger en dat meisje moet niets zeggen want het is gewoon laf wat zij doet. En bovenal dat wijst eropdat zij zelf onzeker is.

    Je moet het aan je voorbij laten gaan en het je niet meer aantrekken. Nu heeft ze nog steeds een soort van macht over je en dat moet je écht proberen te voorkomen! Wees sterk en ga de confrontatie aan [: Je kan je niet altijd blijven verstoppen.


    "I shut my eyes in order to see.'