oké ik ga dus mijn eerste eigen personen verhaal schrijven.
dus wees een beetje lief voor me(A)
Ik weet het nog als de dag van gisteren, het was 2 maart 1993 wolken hingen grauw grijs aan de lucht, het zal niet lang meer duren of het noodweer brak los. Maar mij kon het niks schelen, in een kort zomerjurkje die absoluut nog te koud was voor deze tijd van het jaar rende ik door een veld vol boterbloemetjes. Voor mijn ogen kon de wereld vergaan, maar zelfs dat zal ik door al het geluk niet merken. Smoorverliefd was ik op de knappe mysterieuze Sebastiaan. Hij was lang, dun en getint door de Surinaamse zon hij was alles wat een vrouw zou wensen. maar zal ik zo van hem hebben gehouden als ik wist hoe hij werkelijk was? zal ik nog smoorverliefd op hem zijn als ik wist wat hij twintig andere vrouwen had aangedaan? nee waarschijnlijk niet. Ik ben aan hem ontkomen maar twintig andere vrouwen hebben door hem het leven verlaten.
dit moet de beschrijving voorstellen... (al lijkt het begin eerder op een eerste hoofdstuk) de spelling moet ik er nog uit gaan halen maar ik ga eerst een aantal delen schrijven als het goed wordt.
wees AUB helemaal eerlijk wat je ervan vind.
aan fake reacties heb ik niks
tips hoe ik het duidelijker (minder vaag) kan maken zijn wel welkom.
leer ik alleen maar van
[ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 15:48 ]
sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt