• Ja ik zette net What The Hell-Avril Lavigne op en ik dacht weer terug aan mijn ex, want hij liet me niet raar doen enzo dus ik speelde maar een spelletje met hem dan zoende ik hem en dan duwde ik hem van me af(ik was toen 14). Ja ja soms deed ik prettig roekezloze dingen dat realliseer ik me nu echt dat ik hem niet eerst moest zoenen en daarna van me af duwen dus geen preken daarover endan mijn BF hij was eerst mijn beste vriend en ik vind het heel moeilijk om nu opeens hem te zien als mijn vriendje hebben jullie tips daarvoor?


    Alvast bedant.
    X Kristen


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    Maar ik ga wel foto's nemen en het misschien filmen met mijn telefoon.
    En misschien kan ik ook een koevoet op hem laten vallen vind je niet?

    Ja, ik denk dat je best wel een blok lood op hem kan laten vallen, of wat dacht je van een kilo rotjes op hem gooien? goh, wat een remix krijgen we dan.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ja, ik denk dat je best wel een blok lood op hem kan laten vallen, of wat dacht je van een kilo rotjes op hem gooien? goh, wat een remix krijgen we dan.


    Natuurlijk kan ik dan ook nog even stinkbommen op hem gooien.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik heb er niks van begrepen


    All I have in life, is my imagniation.

    ZivaDavid schreef:
    (...)

    Natuurlijk kan ik dan ook nog even stinkbommen op hem gooien.

    Ja, dan stinkt die, ontploft die, schreeuwt die van de pijn, en weet ik het. En als alles klaar is moet je een foto maken, en dan zet je zo de foto's naast elkaar:
    BEFORE
    AFTER

    En dan zet je dat op internet, word je gezocht, je huis uit gestuurd door de politie, in de jeugdgevangenis gezet, samen met die ex, die net uit het ziekenhuis komt, en zo leefden jullie nog kort en ongelukkig.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Videotape schreef:
    Ik heb er niks van begrepen



    Een uur geleden zette ik What The Hell-Avril Lavigne op en ik dacht terug aan mijn klote ex. Hij liet mij nooit raar doen dus ik was heel boos en dus het ene moment zoende ik hem en het andere moment duwde ik hem van mij af. Ik heb nu een vriendje dat eerst mijn beste vriend was en nu vind ik dat heel moeilijk om het opeens te veranderen enzo dus broeg ik om tips.

    X Kristen


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    Een uur geleden zette ik What The Hell-Avril Lavigne op en ik dacht terug aan mijn klote ex. Hij liet mij nooit raar doen dus ik was heel boos en dus het ene moment zoende ik hem en het andere moment duwde ik hem van mij af. Ik heb nu een vriendje dat eerst mijn beste vriend was en nu vind ik dat heel moeilijk om het opeens te veranderen enzo dus broeg ik om tips.

    X Kristen


    Oké, dat begrijp ik een beetje beter alleen dit stuk niet. 'Hij liet mij nooit raar doen dus ik was heel boos' huh?


    All I have in life, is my imagniation.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ja, dan stinkt die, ontploft die, schreeuwt die van de pijn, en weet ik het. En als alles klaar is moet je een foto maken, en dan zet je zo de foto's naast elkaar:
    BEFORE
    AFTER

    En dan zet je dat op internet, word je gezocht, je huis uit gestuurd door de politie, in de jeugdgevangenis gezet, samen met die ex, die net uit het ziekenhuis komt, en zo leefden jullie nog kort en ongelukkig.




    Ja oké ik praat vanaf nu af aan niet met hem en ik ga hem dus niks aandoen ik wil niet de cel in en ik moet niet naar de jeugdgevangenis want 13 septemberr word ik 20


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Videotape schreef:
    (...)

    Oké, dat begrijp ik een beetje beter alleen dit stuk niet. 'Hij liet mij nooit raar doen dus ik was heel boos' huh?



    Ik ben qua karakter soms erg vaag en freaky dus hij wou dat ik zo streng en saai was maar hij accepteerde mij dus niet hoe ik was en dus werd ik boos.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    Ik ben qua karakter soms erg vaag en freaky dus hij wou dat ik zo streng en saai was maar hij accepteerde mij dus niet hoe ik was en dus werd ik boos.


    Oh oké, wel eh. Mijn enige tip voor je is: Duw/slaag/verwond je vriendje volgende keer niet en dan zal alles wel goed komen. I quess


    All I have in life, is my imagniation.

    I I I DON'T GET ITTTTTTTTTTTTT, maar die reacties van DeSlenderman zijn awesome.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.