• De stelling van vandaag luidt:
    Al het goede in het leven is illegaal, immoreel of dikmakend

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Wat een pessimist!
    Familie en vrienden heeft die precies nog niet van gehoord...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Niet alles, maar wel heel veel.
    Verschilt ook van persoon tot persoon.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juist de dingen die niet voldoen aan 'illegaal, immoreel of dikmakend' zijn voor mij zodanig zaligmakend dat het goede dingen in het leven genoemd kunnen worden. (doeg)

    Klopt als een bus :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Muziek downloaden? Illegaal. Je mag niet genieten omdat je er voor moet betalen.
    Lachen met je vrienden op straat? Immoreel. Mensen vinden het tegenwoordig asociaal, zelfs al doet je het fatsoenlijk. Mensen zijn chagrijnig.
    Even genieten van een heerlijk tussendoortje? Dikmakend. Alle reclames (zowel voedsel als verzorgingsproducten) zeggen dat dik lelijk is, en dat je dik wordt van een freakin' mueslireep.
    Mijn menig:
    Ja


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Raveleijn schreef:
    Hmm true, ik hou wel van wat grappen uithalen, maar die grappen zijn meestal illegaal, dus op het gebied van mensen verwonden of dingen stukmaken, haha.

    verder ben ik het er niet echt mee eens..

    Void schreef:
    Sowieso niet.:'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eens.


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet alles, wel veel :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als minderjarige wel, als meerderjarige valt dat wel mee.


    Destroy what destroys you.

    Void schreef:
    Sowieso niet.:'D

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    niet alles, maar er zijn wel dingen.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Niet echt


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Antichrist schreef:
    Eens, hahaa, maar sowieso dingen die niet dikmakend zijn, zijn kankerverwekkend, dus al het goede in het leven is 'slecht',
    maar fuck dat, we gaan toch dood. (krul)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe