Ik zou graag mee willen doen,,
Het lijkt me super!!
Hier is een stukje van een nieuw verhaal,, alleen het verhaal zelf is nog niet geactiveert..:
'Waarom ik?!' Snikte ik. Ik zat op mijn kamer na de zoveelste ruzie met mijn ouders. Ik hoorde iemand de trap oplopen en die klopte op mijn deur. Vast en zeker mijn vader die weer wou praten. 'Rot op en laat me met rust!' Riep ik. Er gebeurde niets. Na een paar minuten gingen de voetstappen weer de trap af. Ik pakte een blaadje en toen ik een groene en een rode pen had gevonden begon ik met schrijven. Met de groene pen schreef ik voordelen en met de rode nadelen. Na een tijdje wist ik niets meer te verzinnen en ik keek op het blaadje. Ik begon weer te huilen toen ik zag dat de lijst met groene zinnen veel langer was dan de lijst met rode zinnen. 'Het lot beslist.' Mompelde ik voor mezelf. Ik pakte een blaadje en schreef:
Het spijt me allemaal. Ik wou dat ik nooit geboren was.Ik denk aan jullie tijdens mijn laatste ademtoch.
Ik vouwde het briefje op en legde het zichtbaar op mijn bed. Uit mijn kast pakte ik mijn mooiste outfit, een zwart jurkje bestikt met kleine zilveren kraaltje. Die deed ik aan en ik stak mijn haar op. Ik maakte met oogpotlood een zwart gebroken hartje op mijn wang. Op mijn raam schreef ik megt mijn oogpotloot:
Vaarwel Allemaal
Ik pakte mijn stenen verzameling. Stevig omklemde ik de doos waarin het zat en deed het raam wijd open. Ik schoof het dak op en ik was blij dat het nu al om negen uur s' avonds donker was. Ik schoof naar de rand van het dak maakte me klaar om te springen. Ik telde af, maar voor ik bij nul was hoorde ik een jongensstem zeggen: 'Ik zou niet springen, kom maar met mij mee.'
Hoofdstuk 1 van:
My Life, No Deal, Why Should I??
[ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 20:50 ]
A Few Down, A Lot More To Go...