• Hallo mensjes!

    Ik wilde altijd al graag een new bff wedstrijd organiseren. Omdat het me super leuk leek om ook eens een wedstrijd te houden! Dus bij deze. ;)

    Toestemming

    Heey nerveus. Bij deze krijg je toestemming om een New BFF-wedstrijdtopic te openen! Je krijgt hiervoor één week de tijd.

    Groetjes, Krullie



    Ik zoek 15 of 20 mensen die graag mee willen doen! Ik zeg maar zo, hoe meer zielen hoe meer vreugde! :P Altijd leuk als alle mensjes zich willen aanmelden! :) De jury, dat ben ik uiteraard, aangezien alleen ik weet wat ik zelf leuk vind en waar ik in geïnteresseerd ben xD Maar schrijf je in als het je leuk lijkt! Zodra ik genoeg mensen heb, komt de eerste opdracht!

    Inschrijving gesloten!
    1.imlove - Opdracht 1/Opdracht 2/Opdracht 3/Opdracht 4/Opdracht 6
    2.Episkey - Opdracht 1/Opdracht 2/Opdracht 3/[url=http://www.quizlet.nl/chapters/564441/opdracht-4/
    ]Opdracht 4[/url]/Opdracht 6
    3.Daystar - Opdracht 1/Opdracht 2/Opdracht 3/Opdracht 4Opdracht 6

    Uitslag opdracht 1:

    Niet door naar de volgende ronde:
    - MissColfer [Niet ingeleverd]
    - CountMeIn [Niet ingeleverd]
    - lovestosing [Niet ingeleverd]
    - Dementor [Minste punten behaald]
    - Rogue [Minste punten behaald]
    Afvallers, bedankt voor het meedoen! Eerste 3 mensen, zonde dat jullie niks hebben ingeleverd :( Dementor en Rogue het spijt me, maar we hebben echt te weinig overeenkomsten en over veel dingen denken we verschillend. Dus helaas kunnen jullie niet door naar de volgende ronde. Maar echt bedankt voor het meedoen!


    Uitslag opdracht 2:

    Niet door naar de volgende ronde:
    - Leafeon [Niet ingeleverd]
    - NAPKINS [Niet ingeleverd]
    - Levitate [Niet ingeleverd]
    - Poreotix [Niet ingeleverd]
    - Cheerful [Niet ingeleverd]

    Mensen... Ik ben echt heel erg teleurgesteld. Wat een slechte motivatie. Gewoon 5 mensen die het niet hebben ingeleverd. Echt super jammer. Was de opdracht zo moeilijk? Even een half uurtje zitten? Als je op msn kan, kan je ook de opdracht maken. Echt jammer dat er zo weinig interesse is getoond.


    Uitslag opdracht 3:

    Niet door naar de volgende ronde:
    Djolieee [Uitgeschreven]
    MisPattinson [Uitgeschreven]
    SlytherinXXX [Uitgeschreven]

    Zoals jullie zien, zijn er 3 mensen die zich hebben uigeschreven. Alle drie wel met een goede reden. En ik vind het ook erg jammer dat ze niet meer kunnen meedoen. Want ze maakte allemaal een goede kans. Bedankt voor het meedoen! En hopelijk komen jullie door deze moeilijke/drukke tijd :)



    Uitslag opdracht 4:
    Lieve Ladies.
    Iedereen heeft netjes op tijd zijn opdracht ingeleverd. Ik moet bekennen... zo is het wel heel erg moeilijk om te beoordelen. Want nu kiezen jullie er zelf niet voor om uit de wedstrijd te stappen, maar moet ik iemand wegsturen. Bij deze ronde gaat er maar 1 iemand weg, omdat ik een even aantal nodig heb voor de volgende opdracht. Er zijn wat mensen die extra punten hebben gekregen doordat ze de opdracht snel hebben ingeleverd. Maar degene die ik helaas niet door kan laten gaan is...

    Scootaloo [Minste punten behaald]

    Het spijt me echt heel erg meis. Maar helaas heb je de minste punten behaald :( Echt bedankt voor het meedoen! Je hebt het echt super gedaan hoor! (flower)



    Uitslag opdracht 5:
    Jaja dames! De uitslag van opdracht 5 is ook bekend. De deadline was meerdere malen verschoven. Het was ook een hele grote opdracht en niet iedereen heeft hem ingeleverd. Maar hier volgt de uitslag, afvallers opdracht 5:

    dorcha [Geen werk verricht met teamgenoot]
    Pantalaimon [Geen werk verricht met teamgenoot]

    Omdat jullie niks hebben uitgevoerd, liggen jullie helaas uit de wedstrijd. Want met deze opdracht kon je veel punten behalen, en doordat iedereen meer punten heeft gekregen, hebben jullie een grotere achterstand... bedankt voor het meedoen (flower)

    Over de opdracht zelf:
    AriaM, had heel weinig door tijdgebrek, maar is toch door omdat ze alsnog dat kleine beetje dat ze had heeft ingeleverd en daardoor een aantal punten gehaald heeft.
    Episkey, heeft heel het verhaal alleen geschreven, dus ik vind dat ze het toch nog goed gedaan heeft en dus nog goede punten heeft weten te halen.
    imlove & Daystar, hadden echt de knaller! Het beste verhaal van allemaal, en het liefste en het leukste dat ik ooit heb gelezen. Echt geweldig gewoon. Daardoor hebben ze ook een flink aantal punten behaald! Meiden, jullie zijn super! Ik hou van dat verhaal echt! Top gedaan, kon niet beter.


    Uitslag opdracht 6:
    Sorry dat de uitslag zo laat is. Ik heb een klap te verwerken gekregen... en daar wil ik liever niet over praten, maar daardoor is de uitslag wat later. Spijt me echt :(

    Deze opdracht... vond ik in het algemeen wat afgeraffelt. Dus het was ook wat moeilijker een beslissing te maken. Uiteindelijk heb ik jullie een punten aantal gegeven. En in vergelijking met de vorige opdrachten, is het volgende resultaat eruit gekomen. Degene die helaas niet doorgaat is,

    AriaM [Minste punten behaald]

    Het spijt me. Je had hele goede opdrachten en je lijkt me ook echt een hele aardige meid. Maar door de vorige opdracht heb je de minste punten behaald, waardoor je een achterstand hebt op de andere. Maar ik vond het echt heel leuk om je beter te leren kennen ;)


    Opdracht 7:
    Dit is de halve finale! Jullie zijn met z'n drieën. Dus er is veel meer druk :P Omdat jullie nu heel hard je best moeten doen om de vorige opdrachten te overtreffen. Want met deze opdracht kun je het maximale van 100 punten halen ;) Dus, als je de opdracht goed doet, heb je als snel die punten te pakken :)

    De opdracht:

    Jij en ik gaan op vakantie! :D We hebben er heel veel zin in, maar natuurlijk loopt niet alles op rolletjes :(
    Het is de bedoeling, dat jullie een verhaal schrijven over onze vakantie. Het verhaal moet Minstens 600 woorden lang zijn!!!
    Je moet er de volgende punten in verwerken:

    -Waar gaan we heen?
    -Hoelang gaan we erheen (als je bijvoorbeeld drie dagen kiest, schrijf je ook alle drie die dagen uit)
    -Minstens 3 rampen (Je verzint iets ergs, bijvoorbeeld paspoort vergeten. Hoe lossen we dit op? Verwerk dit in je verhaal)
    -Welke activiteiten doen we?
    -Wie ontmoeten we daar?

    Je mag het zo gek maken als je zelf maar wilt! Ik hoop dat jullie het zo goed mogelijk uit werken. Maar daar heb ik wel vertrouwen in ;)

    Heel veel succes (flower)


    Gestopt


    Dan nu nog een paar puntjes.

    -Usernaam verandering, doorgeven in dit topic graag!
    -Uitstel voor een opdracht? Stuur een privé bericht naar me, met een goede reden.
    -Je krijgt steeds een week de tijd voor een opdracht. Waarom zo lang/kort? Omdat iedereen ruim de tijd moet hebben voor een opdracht en ik vind een week meer als genoeg, zodat de wedstrijd vlot kan verlopen.
    -Je krijgt twee dagen van te voren een melding in je gastenboek als je de opdracht nog niet hebt ingeleverd. Zodat je dat alsnog kan doen.
    -Niet inleveren? Dan lig je meteen uit de wedstrijd helaas...
    -Wat kan ik winnen? Je komt op mijn profiel te staan bij de lieve mensen! En je wint een vriendschap met mij, die we natuurlijk gaan opbouwen!

    Andere vragen of onduidelijkheden, zet even hier in het topic, dan zorg ik dat het duidelijk wordt! ;)


    Ik hoop op een hele leuke wedstrijd! Ik geef iedereen een kans, maar jullie zijn sowieso al toppers dat jullie willen meedoen! Super bedankt! (flower)


    Wedstrijd afgelopen!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:38 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dear Meaghan wanneer is de uitslag er?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Scootaloo schreef:
    Dear Meaghan wanneer is de uitslag er?


    Nu :Y)

    Gefeliciteerd allemaal! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Meaghan laat me asjeblieft niet in spanning door de uitslag onbekend te laten.
    Srry ben echt benieuwd of ik door ben.


    Mede-deelnemers, veel succes!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    I like de nieuwe opdracht (wbw)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Opdracht 4 staat online:
    http://www.quizlet.nl/chapters/562867/opdracht-4/

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 18:55 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Awesomeness voor die opdracht <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Opdracht 4 is er <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    It's online (:


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Á la opdracht 4*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Yes, thanks guys! :D Ik heb alles nagekeken. Moet alleen de punten nog een keer optellen en alle opdrachten nog een keertje nagaan. Dit keer is er maar 1 afvaller, omdat we anders met een oneven aantal zitten. Voor de volgende opdracht heb ik een even aantal nodig ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De nieuwe uitslag is er + de nieuwe opdracht + de nieuwe deadline ;)

    Succes allemaal!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als jullie zelf geen teams maken, deel ik jullie in.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Iemand die met mij wilt samenwerken?? -aa-

    :Y)


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    dorcha schreef:
    Iemand die met mij wilt samenwerken?? -aa-

    :Y)



    Ik wil wel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AriaM schreef:
    (...)


    Ik wil wel.


    Gezellig ;D


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together