• http://www.popsci.com/science/article/2011-08/new-drug-can-treat-almost-any-viral-infection-cold-flu-killing-infected-cells

    DRACO=Double-stranded RNA Activated Caspase Oligomerizer.
    Er is een experimenteel middel ontwikkelt dat mensen zou kunnen genezen van virussen. Het moet nog flink getest worden, maar het zou een middeltje kunnen zijn tegen verkoudheid :D
    Virussen nemen een cel over en zorgen ervoor dat die cel meer virussen gaat maken tot hij sterft. DRACO zorgt ervoor dat de cel apoptosis (zelfmoord van de cel) ondergaat op het moment dat het virus de cel binnendringt. Zo kan het virus geen kopieen van zichzelf maken, en krijgt het dus niet echt grip op degene die geinfecteerd is.
    het bijzondere aan dit middeltje is dat het tegen ieder virus zou moeten werken, omdat het invloed heeft op de cellen van de zieke, en niet van het virus.

    En natuurlijk is de naam ook bijzonder :P Wedden dat jullie een andere Draco verwachten? xD
    Nja, voor jullie:


    quidquid excusatio prandium pro

    Damn he's hot. En ja ik verwachtte echt deze Draco.:9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Damn he's hot. En ja ik verwachtte echt deze Draco.:9~


    Hopelijk heb je de hele post gelezen en er iets van opgestoken :D


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Hopelijk heb je de hele post gelezen en er iets van opgestoken :D


    Te druk met naar Draco kijken.:9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Te druk met naar Draco kijken.:9~


    >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Draco Malfoy.. omnomnom


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Draco Malfoy.. omnomnom


    Ik heb dus geen enkel idee wat je daarmee bedoelt. ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik heb dus geen enkel idee wat je daarmee bedoelt. ^^


    Hij vindt hem dus om op te eten xD


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)


    Hij vindt hem dus om op te eten xD

    Hahaha ik moet zo lachen om al die dingen die jij uitbeeld met plaatjes, oh gosh.

    Maar je hebt gelijk!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hahaha ik moet zo lachen om al die dingen die jij uitbeeld met plaatjes, oh gosh.

    Maar je hebt gelijk!



    plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden, en ik ben sowieso beter in plaatjes zoeken dan dingen zeggen :Y)

    Maar wordt die ene uit de efteling dan niet jaloers? Mag je nooit nog een keer met hem op de foto om een goeie foto te maken :P *leest en onthoud veeel te veeel forum topics*


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)


    plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden, en ik ben sowieso beter in plaatjes zoeken dan dingen zeggen :Y)

    Maar wordt die ene uit de efteling dan niet jaloers? Mag je nooit nog een keer met hem op de foto om een goeie foto te maken :P *leest en onthoud veeel te veeel forum topics*

    Yay I'm awesome, I know right!

    & HAHAHAHA



    Nah hij jaloers? dacht het dus even niet, hij is vast heel bang dat hij een stalker heeft.

    goh ik ben zo irritant dat mensen mijn topics onthouden


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Yay I'm awesome, I know right!

    & HAHAHAHA



    Nah hij jaloers? dacht het dus even niet, hij is vast heel bang dat hij een stalker heeft.

    goh ik ben zo irritant dat mensen mijn topics onthouden


    Ach, je bent minder erg dan Hale met haar vriendje xD


    Stalk hem op die manier! Als je eruit ziet als een kat vindt ie je vast schattig en vindt ie t niet erg dat je hem stalkt! Hoewel het wel raar staat om in een kattenpak rond te rennen denk ik D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ach, je bent minder erg dan Hale met haar vriendje xD

    Hier moest ik dus echt even om lachen. x´d

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 1:40 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ach, je bent minder erg dan Hale met haar vriendje xD


    Stalk hem op die manier! Als je eruit ziet als een kat vindt ie je vast schattig en vindt ie t niet erg dat je hem stalkt! Hoewel het wel raar staat om in een kattenpak rond te rennen denk ik D:

    Die vriend word nog eens bang van al dat gewhine.
    'OMG IK WIL SMS IN 1 SECONDE TERUG HEBBEN IK MIS HEM ZO ERG WANT HIJ GAAT EVEN WEG, IK HEB PAS 8 DAGEN MET HEM EN SLAAP AL MET HEM'

    Kon het niet laten!

    & Sure zo ga ik hem stalken, OF IK WEET HET! Ik stalk zijn events op facebook en hyves, en ga naar een event waar hij ook heen gaat in een groot uitgevallen kattenpak en dan volg ik hem naar huis.

    LIEK DIS:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Die vriend word nog eens bang van al dat gewhine.
    'OMG IK WIL SMS IN 1 SECONDE TERUG HEBBEN IK MIS HEM ZO ERG WANT HIJ GAAT EVEN WEG, IK HEB PAS 8 DAGEN MET HEM EN SLAAP AL MET HEM'

    Kon het niet laten!

    & Sure zo ga ik hem stalken, OF IK WEET HET! Ik stalk zijn events op facebook en hyves, en ga naar een event waar hij ook heen gaat in een groot uitgevallen kattenpak en dan volg ik hem naar huis.

    LIEK DIS:



    Ik word al bang van haar! D: En van de gedachte een vriendin als haar te hebben krijg ik nachtmerries >:C

    Zo'n pak?



    Slechte kwaliteit, ik weet t, maar is beetje te zien


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik word al bang van haar! D: En van de gedachte een vriendin als haar te hebben krijg ik nachtmerries >:C

    Zo'n pak?



    Slechte kwaliteit, ik weet t, maar is beetje te zien

    Omg looks like Chesire cat!

    Ik dacht meer aan zo'n pak:



    want als ik een kattenpak wil krijg ik dit:



    Ja daar wil ik ook wel in gaan zitten hoor, maar ik ben bang dat hij me dan niet meer zo schattig vind als stalker cat. : (

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 1:53 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”