• Net reclame op de tv zien. Hij komt donderdag in de bioscoop te zien. Tom Felton speelt erin. Wedden dat jullie de film gaan kijken alleen omdat hij erin speelt?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik zag voor hp7.2 film die trailer in de bios, dus ik zei plots iet te hard: 'TOM!' Haha Tom is best lelijk maar ook weer niet <3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Die wil ik zo graag zien!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    heb ik al gezien, superfilm.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nee man, ik ga naar die film voor James Franco :Y)
    just kidding, ik hoef die film niet zo nodig te zien


    As travars

    Ik heb hem gisteren gezien. Ik zat echt elke keer als Tom zo'n aap uitschold te wachten tot ie zou zeggen: "Filthy little Mudblood!"
    Maar ja, 't kwam maar niet 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lijkt mij wel een gave film (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik ga die film wel kijken maar niet in de bios(krul) en idd alleen omdat Tom Felton erin speeltxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    die film intereseert me niet haha xd

    Ik haat die films, net als 2012, van die dramafilms waarna je lachend uit de bios loopt en er eigenlijk een kernbom hoort te vallen om het effect te versterken.
    TA-TA-TA-TUUUUUM! POMPOMPOMPOOOOM!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Soundeffect schreef:
    Ik heb hem gisteren gezien. Ik zat echt elke keer als Tom zo'n aap uitschold te wachten tot ie zou zeggen: "Filthy little Mudblood!"
    Maar ja, 't kwam maar niet 8'D

    HAHAHAHAHAH die is goed! (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.