• Oké.. DIT WAS ZOOOO GEWELDIG!
    Ik ging dus naar de schuur om mijn uil eten te geven. Maar de hond was nog buiten en die deed raar. Dus ik kijken wat er nou was.. Bleek er een egel te zitten! Dus ik Beauty met alle mijn krachten het huis in gesleurd. Maar ik dacht dus dat mijn moeder boven was, dus ik moet zelf voor de egel zorgen- Kijken of alles goed met hem is enzo. Gaat de deur opeens open- Mijn mama. Dus wij voor de egel zorgen -In een kooitje gezet met eten en water omdat we me God niet weten wat we er mee moeten aangezien het beestje heel de tijd maar stil zit enzo. Maar toen wilde mijn moeder naar binnen om wat te pakken, bleek dat de hond op de haak had gesprongen en de deur dus op slot had gedaan! (Is vaker gebeurd, btw) Dus wij eerst met schroefjes gooien naar het raam van de slaapkamer van mijn ouders waar mijn pa lag te slapen. Niks. Dus ik via de poort ontsnapt om naar mijn zus en der vriend te gaan die een sleutel van ons huis hebben. ZIJN ZE NIET THUIS! Dus ik weer terug rennen. Weer met schroefjes proberen.. niks! Dus uiteindelijk is mijn moeder het dak op gegaan, heeft mijn vader wakker geklopt door vol op op het raam te kloppen en is toen via het raam naar binnen gegaan om daarna mij binnen te laten via de deur. HAHA HET WAS HILARISCH! Al was mijn moeder niet blij met het feit dat ze het dak op moest en al helemaal niet dat mijn pa maar niet wakker wilde worden! Hahaha


    Forever.

    hahaha geniaaaal!


    Ivar Oosterloo.

    Wat een avontuur zeg ;P


    I love you Tim

    MTomlinson schreef:
    hahaha geniaaaal!

    Lmao, het leek wel alsof we aan het inbreken waren ofzo! xd


    Forever.

    Whaha xD
    -out-


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    PureObsessed schreef:
    Wat een avontuur zeg ;P


    We accept the love we think we deserve.

    Zo maak je nog eens wat mee in de vakantie :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Haha wat een avontuur, ik moet vaak over de achterdeur springen omdat ze hem sluiten. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Vida schreef:
    Zo maak je nog eens wat mee in de vakantie :'D

    Haha ja inderdaad! Kan ik tenminste ook eens een verhaal vertellen als ze vertellen wat ik heb meegemaakt in de vakantie, haha!


    Forever.

    PureObsessed schreef:
    Wat een avontuur zeg ;P


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    1. Jij hebt een uil? Vet awesome!
    2. Wij hebben ook wel vaker egeltjes bij ons in de buurt, maar onze katten zijn er eerder bang van en wij geven altijd een schoteltke melk (vinden ze lekker!).
    3. Jouw mama is de nieuwe superwoman! :9~


    All was well.

    Gringotts schreef:
    1. Jij hebt een uil? Vet awesome!
    2. Wij hebben ook wel vaker egeltjes bij ons in de buurt, maar onze katten zijn er eerder bang van en wij geven altijd een schoteltke melk (vinden ze lekker!).
    3. Jouw mama is de nieuwe superwoman! :9~

    Haha oké die laatste.. GEWELDIG! :9~


    Forever.

    Like whatthefack, je hebt een uil. Dat is te awesome.


    Smile and live.

    Casuelle schreef:
    Like whatthefack, je hebt een uil. Dat is te awesome.

    Oké. Ik vertel like, mijn grootste avontuur in mijn leven en jullie hebben het over mijn uil? Like, lol? Haha! - Het is maar een kerkuil, geen grote ofzo (:


    Forever.

    WAT
    JIJ HEBT EEN UIL?

    O my gosh
    ik ben zo jaloers, wat een prachtige uil.

    en hoe gaat het nu met het egeltje?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aaah zo hilarisch idd! Hahaha moest de hele tijd lachen.
    Hahaa! En idd ben wel nieuwschierig hoe het met het egeltje gaat.


    It's going to be difficult, but not impossible.