Oké.. DIT WAS ZOOOO GEWELDIG!
Ik ging dus naar de schuur om mijn uil eten te geven. Maar de hond was nog buiten en die deed raar. Dus ik kijken wat er nou was.. Bleek er een egel te zitten! Dus ik Beauty met alle mijn krachten het huis in gesleurd. Maar ik dacht dus dat mijn moeder boven was, dus ik moet zelf voor de egel zorgen- Kijken of alles goed met hem is enzo. Gaat de deur opeens open- Mijn mama. Dus wij voor de egel zorgen -In een kooitje gezet met eten en water omdat we me God niet weten wat we er mee moeten aangezien het beestje heel de tijd maar stil zit enzo. Maar toen wilde mijn moeder naar binnen om wat te pakken, bleek dat de hond op de haak had gesprongen en de deur dus op slot had gedaan! (Is vaker gebeurd, btw) Dus wij eerst met schroefjes gooien naar het raam van de slaapkamer van mijn ouders waar mijn pa lag te slapen. Niks. Dus ik via de poort ontsnapt om naar mijn zus en der vriend te gaan die een sleutel van ons huis hebben. ZIJN ZE NIET THUIS! Dus ik weer terug rennen. Weer met schroefjes proberen.. niks! Dus uiteindelijk is mijn moeder het dak op gegaan, heeft mijn vader wakker geklopt door vol op op het raam te kloppen en is toen via het raam naar binnen gegaan om daarna mij binnen te laten via de deur. HAHA HET WAS HILARISCH! Al was mijn moeder niet blij met het feit dat ze het dak op moest en al helemaal niet dat mijn pa maar niet wakker wilde worden! Hahaha
Forever.