ChaeRim schreef:
Wow, nieuwe inspiratie. Ik heb een stukje verhaallijn toegevoegd aan m'n verhaal. ;o
Dit verhaal... gaat nog heel lang lopen. x'D
ik heb ook weer een idee xd maar ik ga het enkel in word uitwerken en als het af is zijn mijn andere verhalen afgelopen en dan post ik het, zo ga ik het doen denkik ^^
ik heb ook weer een idee xd maar ik ga het enkel in word uitwerken en als het af is zijn mijn andere verhalen afgelopen en dan post ik het, zo ga ik het doen denkik ^^
Oeeh. (:
Bij mij begint het verhaal ook na hun aller laatste tour, ik had 't nog speciaal opgezocht enzo. Dus eigenlijk kan ik er werkelijk alles mee doen. :')
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
Oeeh. (:
Bij mij begint het verhaal ook na hun aller laatste tour, ik had 't nog speciaal opgezocht enzo. Dus eigenlijk kan ik er werkelijk alles mee doen. :')
Mijn verhaal.. ik weet niet hoe lang hij nog gaat duren.. het laatste hoofdstuk dat ik getypt heb en dat al online staat.. heb ik mijn hoofdpersoon over Niall heen laten kotsenxD
en nu jaa..
NeedYouNow schreef:
Mijn verhaal.. ik weet niet hoe lang hij nog gaat duren.. het laatste hoofdstuk dat ik getypt heb en dat al online staat.. heb ik mijn hoofdpersoon over Niall heen laten kotsenxD
en nu jaa..
HAHAHA, dat was best wel geniaal hoor. x'D
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
ChaeRim schreef:
Het is eigenlijk best wel leuk om over iemand te schrijven met een hersenschudding... Omdat ze echt werkelijk niks weet over haarzelf. x'D