• Na, telt, ong 5/6 jaar heb ik weer een bril! Ik droeg eerder 24/7 lenzen, maar doordat ik de laatste tijd vaak geïrriteerde ogen heb, heb ik besloten om een bril erbij te nemen en die af te wisselen met lenzen. En jullie zijn bijna de eersten die 'm te zien krijgen, want Izz zag 'm eerder (nerd) Het is 'n Ray Ban en hij's donker (zwart/bruin) met in bepaald licht een oranje gloed [:

En? Staat 't een beetje (cat)

"I shut my eyes in order to see.'

Mayfly schreef:
    Oh, hij staat je echt heel leuk. :3

Hij staat je leuk. ^^

Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

Dankjulliewel allemaal (:

Ik vind de bril heel leuk alleen hij maakt je gezicht nog smaller.. Sorry X:

Everything means nothing, if I ain't got you.

Leuk!

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Hij staat schattig.(cat)

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

FACEPLANT schreef:

Jua, ik heb van mezelf ook een smal gezicht, maar 't valt wel mee als je 't van voren ziet (: Hij ziet er op de foto sowieso groter uit. Komt door de hoek.

FACEPLANT schreef:

Persoonlijk, vind ik een smal gezicht júíst mooi. Dat legt ook automatisch accent op je ogen, wat óók nog eens versterkt word door Nynks blanke huid en donkere ogen. Waardoor die alsnog opvallen achter die brillenglazen. :3

Let it come and let it be

Staat leuk !(nerd)

Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

CountMeIn schreef:
    (...)
    Persoonlijk, vind ik een smal gezicht júíst mooi. Dat legt ook automatisch accent op je ogen, wat óók nog eens versterkt word door Nynks blanke huid en donkere ogen. Waardoor die alsnog opvallen achter die brillenglazen. :3

Ach, ja. Wat ik zal zei, ik heb nu eenmaal een smal gezicht :'D Hoe ik 't ook wend of keert. En frontaal gezien valt 't echt wel mee (: De opticien zal er wel verstand van hebben, so 8) Die zei dat 'ie goed past.

Die bril is mooi! Er zijn er velen die nu zo'n nerdbril hebben, maar jij hebt tenminste een origineel model gekozen! En het staat je goed. (:

If we had not a soul, music would have created it.

Dat. Is. Zo.. Cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!:9~

everything, in time

Void schreef:
    Dat. Is. Zo.. Cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!:9~

HEY, Marleen (doeg)

Grindylow schreef:
    (...)
    HEY, Marleen (doeg)

Goedemiddag, Nynke!(doeg)

everything, in time

IK KRIJG GEEN ADEM MEER..