• Het zusje van Sam kwam net met een interessant iets.
    De familie Wemel weet amper iets van Dreuzels en hun voorwerpen af, maar hoe kan dat? Ze gaan tot hun 11de toch gewoon in de dreuzelwereld naar school?


    Your make-up is terrible

    haha daar zat ik laatst ook al over te denken.


    Life is a beautiful struggle

    Euh.. (cat)


    To infinity and beyond •

    Nee, tovenaarskinderen worden thuis onderwezen om te voorkomen dat ze, voor dat ze naar hun magische school gaan, toverkracht zullen gebruiken in het bijzijn van Dreuzels. Dit geld alleen voor de kinderen van wie men op voorhand weet dat ze toverkracht zullen krijgen. Harry ging wel naar school, omdat de dreuzels zijn krachten wouden onderdrukken door het te negeren en omdat ze hem niet de hele dag in huis wouden.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 18:22 ]


    All was well.

    Gringotts schreef:
    Nee, tovenaarskinderen worden thuis onderwezen om te voorkomen dat ze, voor dat ze naar hun magische school gaan, toverkracht zullen gebruiken in het bijzijn van Dreuzels.


    Bron?


    Your make-up is terrible

    Ze zijn volgens mij thuis onderwezen. Want het was volgens mij zeker dat ze zouden kunnen toveren (tenzij ze snul zijn) en gaan ze dus niet naar de normale mensenwereld.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat vroeg ik me ook al af, maar ik was er gewoon vanuit gegaan dat ze helemaal niet naar school gingen tot hun 11de :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Assassin schreef:
    (...)

    Bron?

    Volgens mij stond dat in één van de Harry Potter boeken? Ik wist iig wel dat tovenaarsgezinnen hun kinderen zo veel mogelijk weghielden uit de dreuzelwereld.


    Ik ben gemeen xoxo

    Assassin schreef:
    (...)

    Bron?

    Ik heb geen bron, ooit eens gelezen op een site over Harry Potter en ik denk dat je dat hier ook wel kan terug vinden. Maar ik ben er 100% zeker van. :Y)


    All was well.

    Kinderen met tovenaarsouders krijgen idd thuis les en kinderen met dreuzelouders gaan gewoon naar school.

    Ik zoek even een bron, al vind ik er niet meteen een.


    Let the Night embrace you

    Gringotts schreef:
    Nee, tovenaarskinderen worden thuis onderwezen om te voorkomen dat ze, voor dat ze naar hun magische school gaan, toverkracht zullen gebruiken in het bijzijn van Dreuzels. Dit geld alleen voor de kinderen van wie men op voorhand weet dat ze toverkracht zullen krijgen. Harry ging wel naar school, omdat de dreuzels zijn krachten wouden onderdrukken door het te negeren en omdat ze hem niet de hele dag in huis wouden.

    Haha dat wilde ik dus ook gaan zeggen, allen een kortere versie, haha xd


    Forever.

    Dreuzels is een leuk woord. (krul)


    Smile and live.

    Gringotts schreef:
    Nee, tovenaarskinderen worden thuis onderwezen om te voorkomen dat ze, voor dat ze naar hun magische school gaan, toverkracht zullen gebruiken in het bijzijn van Dreuzels. Dit geld alleen voor de kinderen van wie men op voorhand weet dat ze toverkracht zullen krijgen. Harry ging wel naar school, omdat de dreuzels zijn krachten wouden onderdrukken door het te negeren en omdat ze hem niet de hele dag in huis wouden.


    They fell in love, didn't they?

    Gringotts schreef:
    Nee, tovenaarskinderen worden thuis onderwezen om te voorkomen dat ze, voor dat ze naar hun magische school gaan, toverkracht zullen gebruiken in het bijzijn van Dreuzels. Dit geld alleen voor de kinderen van wie men op voorhand weet dat ze toverkracht zullen krijgen. Harry ging wel naar school, omdat de dreuzels zijn krachten wouden onderdrukken door het te negeren en omdat ze hem niet de hele dag in huis wouden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.