• Er is zo'n klein meisje die ik ken en ze is fan van Justin Bieber en ze wou er een poster van, maar vond geen en ik had haar beloofd om eentje te zoeken voor haar. Nu ik luister niet naar Justin Bieber, ben er geen fan van en heb er dus ook geen posters van. Is er hier toevallig iemand die van zijn Justin Bieber posters af moet? Ik wil ze met open armen ontvangen. (nerd)

    Ps: Ik ben niet op zoek naar van die magazine blaadjes, maar echt wel posters.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    nee sorry ik heb er geen (:

    Ik heb wel een aantal Justin Bieber posters uit tijdschriften, maar is dat wat je zoekt?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik heb wel een aantal Justin Bieber posters uit tijdschriften, maar is dat wat je zoekt?
    Niet echt eerder posters, van die groter. Daarom niet van die hele grote, maar toch uit wat harder materiaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Niet echt eerder posters, van die groter. Daarom niet van die hele grote, maar toch uit wat harder materiaal.


    Sorry, dan heb ik ze niet. ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Sorry, dan heb ik ze niet. ;x
    Geen probleem. Dat je wou helpen, was al iets. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Geen probleem. Dat je wou helpen, was al iets. :)


    Bij de Expo kan je ze kopen.
    weet niet of je dat wilt, kopen..
    maar nee ik heb ze niet, ben ook geen fan :Y)


    Ivar Oosterloo.

    MTomlinson schreef:
    (...)

    Bij de Expo kan je ze kopen.
    weet niet of je dat wilt, kopen..
    maar nee ik heb ze niet, ben ook geen fan :Y)
    Ik heb voor het moment geen tijd om naar de expo te gaan omdat ik moet leren en ik dacht van laat ik het eerst eens vragen mss smijt iemand ze gewoon wel weg en kunnen ze er nog iemand gelukkig mee maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb een paar hele grote, alleen ja ik ben zelf fan en kan ze niet echt weggeven. Sorry. Misschien op marktplaats kijken? Bij de action verkopen ze trouwens lijsten met een grote poster van hem erin.


    <3