• Ik heb eens op internet opgezocht wat de symptomen ervan zijn.
    En ik ben heeel erg bang dat ik het heb,dit zijn de symptomen;


    Chronische vermoeidheid ontstaat niet opeens. Langzaam maar zeker sluipt het er in. Je merkt op een gegeven moment dat je heel erg moe bent en langzaam maar zeker steeds meer klachten krijgt zoals:

    Geheugen en/of concentratieproblemen
    Slaapproblemen
    Slaap waar je niet van uitrust
    Gevoelige nek, schouders en/of rug
    Gevoelige lymfeklieren in het halsgebied
    Spierpijn
    Gewrichtspijn maar geen artritis
    Hoofdpijn
    Wolk (een duf gevoel) in het hoofd
    Malaisegevoel na inspanning (griepachtige symptomen)


    En die heb ik allemaal. Nou is mijn vraag: Wie heeft dit nog meer en hoe kom je erachter dat je dat hebt?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Rebelicious schreef:
    (...)

    Ik heb werkelijk geen idee. Het kan zijn dat er bloed moet geprikt worden maar ik dacht het niet. Eerder met test zoals (interactieve) scans and stuff.

    Okee ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zilverui schreef:
    (...)
    Oooh okeee sterkte (flower)

    Dankje, jij ook he! (:
    En, er zit een meisje op Q die in een soort kliniek is geweest voor haar cvs. Stel jij hebt het ook en er super veel last van kan je dat heel misschien proberen. Ik ga het misschien ook proberen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn mama heeft dat (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Illuminati schreef:
    (...)
    Dankje, jij ook he! (:
    En, er zit een meisje op Q die in een soort kliniek is geweest voor haar cvs. Stel jij hebt het ook en er super veel last van kan je dat heel misschien proberen. Ik ga het misschien ook proberen.

    Ja ik ken haar ze heeft het mezelf ook verteld hihii ;D Misschien maar ik heb geen zin om de hele tijd in zo'n kliniek te zitten ;$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Huisarts


    Destroy what destroys you.

    Dan zou ik dat ook hebben en ongeveer iedereen die ik ken ook. Als je echt ongerust bent zou ik eens een dokter raadplegen, maar maak je vooral niet onnodig ongerust en druk in dat soort dingen.

    Ik heb geen chronische vermoeidheid, maar ik ben wel vermoeid (burn-out) en heb last van precies dezelfde symptomen + nog wat meer..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Charleston schreef:
    Ik heb geen chronische vermoeidheid, maar ik ben wel vermoeid (burn-out) en heb last van precies dezelfde symptomen + nog wat meer..

    Burn-out kan ook ja :O


    It's going to be difficult, but not impossible.