• Ik heb eens op internet opgezocht wat de symptomen ervan zijn.
    En ik ben heeel erg bang dat ik het heb,dit zijn de symptomen;


    Chronische vermoeidheid ontstaat niet opeens. Langzaam maar zeker sluipt het er in. Je merkt op een gegeven moment dat je heel erg moe bent en langzaam maar zeker steeds meer klachten krijgt zoals:

    Geheugen en/of concentratieproblemen
    Slaapproblemen
    Slaap waar je niet van uitrust
    Gevoelige nek, schouders en/of rug
    Gevoelige lymfeklieren in het halsgebied
    Spierpijn
    Gewrichtspijn maar geen artritis
    Hoofdpijn
    Wolk (een duf gevoel) in het hoofd
    Malaisegevoel na inspanning (griepachtige symptomen)


    En die heb ik allemaal. Nou is mijn vraag: Wie heeft dit nog meer en hoe kom je erachter dat je dat hebt?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Naar een dokter gaan.


    Ex astris, sciencia

    Ik denk dat als je dat hebt, je het al lang zou moeten weten. Inderdaad ga naar de dokter en kijk niet op het internet, word je alleen maar ongerust van.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 15:13 ]


    comfort in c h a o s

    Dokter?


    Your make-up is terrible

    Lol dan zou ik het ook hebben :') Maar goed, dan moet je naar een dokter gaan.


    -

    Ga vooral naar de huisarts, want het internet is niet altijd een bron waar je zulke informatie uit kan halen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lieverd, welke ziekte je ook opzoekt. Het gaat àltijd lijken alsof je die hebt. Ik zou zeggen dat als je, je echt zorgen maakt, je er best eerst even met je ouders over praat en als die op dezelfde manier denken als jij, je naar de dokter gaan.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 15:15 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ooh okee maar kan je dat zien met bloedprikken?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Rebelicious schreef:
    Lieverd, welke ziekte je ook opzoekt. Het gaat àltijd lijken alsof je die hebt. Ik zou zeggen dat als je, je echt zorgen maakt, je er best eerst even met je ouders over praat en als die op dezelfde manier denken als jij nu naar de dokter gaan.

    Okee bedankt! (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zilverui schreef:
    Ooh okee maar kan je dat zien met bloedprikken?


    I don't think so, waarom?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Uneventful schreef:
    Ga vooral naar de huisarts, want het internet is niet altijd een bron waar je zulke informatie uit kan halen.


    Precies. Ik zou toch wel even naar een dokter gaan. (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Bronte schreef:
    Naar een dokter gaan.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rebelicious schreef:
    (...)

    I don't think so, waarom?

    Hoe komt die dokter er dan achter? ;o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zilverui schreef:
    (...)
    Hoe komt die dokter er dan achter? ;o


    Ik heb werkelijk geen idee. Het kan zijn dat er bloed moet geprikt worden maar ik dacht het niet. Eerder met test zoals (interactieve) scans and stuff.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oke, je gaat het NIET bij jezelf constanteren, want iedereen praat zich vanalles aan, en internet is niet altijd even betrouwbaar.
    Je moet dus naar de dokter toe, leg je symptomen uit en zeg dat je dit dus hebt gelezen, en vraag of hij testen bij je kan doen.
    Ik heb ook veel van die symptomen, maar ik heb geen cvs. Ik heb autisme en daardoor komt mijn vermoeidheid/hoofdpijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Oke, je gaat het NIET bij jezelf constanteren, want iedereen praat zich vanalles aan, en internet is niet altijd even betrouwbaar.
    Je moet dus naar de dokter toe, leg je symptomen uit en zeg dat je dit dus hebt gelezen, en vraag of hij testen bij je kan doen.
    Ik heb ook veel van die symptomen, maar ik heb geen cvs. Ik heb autisme en daardoor komt mijn vermoeidheid/hoofdpijn.

    Oooh okeee sterkte (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.