• Celta, een wereld van groene bossen, heldere wateren, en kleine dorpjes.
    Vrede heerst, en oorlog is een onbekend concept voor deze vreedzame Elven.

    Tot de dag komt dat Celta overvallen wordt met schaduwwezens.
    Waar deze vandaan komen is een raadsel.
    Slachtoffers vallen, rantsoenen raken op, en Celta raakt in verval.

    Link en Luca hebben hier weinig last van. Deze twee vondelingen beschermen hun dorp, en jagen op wild. Een paar weken gaan voorbij. De schaduwwezens verdwijnen niet. Celta is in een staat van complete paniek.

    Wat Link en Luca zich niet realiseren, is dat het hun taak is de oorzaak van deze veranderingen te bestrijden. De kloppende edelsteen in hun borstkas geeft deze jongens de kracht die ze nodig hebben om Celta te redden.



    Alle personen in het verhaal zijn gebaseerd op BJD. (Ball-jointed Dolls.)

    Moet ik een rollentopic maken?
    Is het een origineel verhaal?
    Is deze inleiding een beetje te volgen?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 14:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moet ik een rollentopic maken? Neen
    Is het een origineel verhaal? Ja
    Is deze inleiding een beetje te volgen?Ja
    Waarschuwen? neen


    comfort in c h a o s

    Zou geen rollentopic openen. Je bent in je element bij dit soort verhalen, ik zou zelf de karakters maken want daar komt dan veel meer eigenzinnigheid en passie van jouw kant in te zitten. Honestly, ik denk dat een rollentopic te kort zal doen aan het verhaal :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Zou geen rollentopic openen. Je bent in je element bij dit soort verhalen, ik zou zelf de karakters maken want daar komt dan veel meer eigenzinnigheid en passie van jouw kant in te zitten. Honestly, ik denk dat een rollentopic te kort zal doen aan het verhaal :]


    Oh, jij bent lief :) dankje ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moet ik een rollentopic maken? Het lijkt me beter als je zelf personages bedenkt, dan liggen ze dichter bij jezelf en kan je er makkelijker mee schrijven.
    Is het een origineel verhaal? Naar mijn idee wel, ik heb er nog nooit van gehoord :3
    Is deze inleiding een beetje te volgen? Jep, volgens mij wel ^^
    Waarschuwen?. Hm, ik ben eigenlijk niet zo'n fantasy-fan, maar als je heel graag wil, mag 't wel, dan neem ik eens een kijkje =D


    “Love is a contradiction.”