• Ik had zin om dit topic te maken na aanleiding van het 'Wat is joun reden om te leven' topic van Antichrist.

    Maarja, als ik zo op de toekomst kijk denk ik: Ik heb helemaal geen zin om bijna elke dag van het jaar op mijn werk door te brengen, straks word ik ineens arm en dan kom ik in de problemen, mijn ouders zeggen dat ik niks weet over rekeningen enzo en dat ik later in de problemen kom te zitten, blabla. Ik zit echt zó erg in over later, ik heb wel eens gedacht: 'Oke, wat heeft mijn leven voor nut, ik wil niet werken, ik wil gewoon alleen mijn kindertijd meemaken en dan dood.', daar heb ik echt sirieus over nagedacht, dat ik dan dood wou.
    ik weet het, vreselijk dom enzo, maar zo denk ik over het leven, ik heb helemaal geen zin in later, leuk, je halve leven werken, geld verdienen, dingen betalen, dood gaan, weet ik het wat er later gebeurd.. misschien breek ik later wel een bot. Waar ik heel bang voor ben, omdat ik nog níet iets gebroken of gekneusd heb, haha. En dat wil ik ook niet.

    hoe denken jullie over de toekomst?

    oh ik wil in brabant wonen, veel feesten, en dan weet ik het niet. En ik wil een jongen die sprekend op Bas lijkt! :' ( en ik wil in brabant wonen om hem te stalken! now.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 1:14 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Antichrist schreef:
    Ik heb geen toekomst & Ik verwacht geen toekomst.


    WAT BEDOEL JE? O.O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ohh wat ben ik jaloers op jou, ik wil zo graag in Brabant wonen! Saaie boel hier waar ik woon..

    @Grimshaw, geen idee wat je daarmee kan, lijkt me nogal saai als ik het zo hoor.

    Haha, je moet zorgen dat je hier bent als het carnaval is. Dat is echt geweldig (nerd)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Raveleijn schreef:
    (...)

    fklergjdrdkm


    In Bergen op zoom, alleen is het niet zo leuk als het lijkt. Waarom wil je dan in Brabant wonen? Omdat New Kids 'Groeten uit Brabant kut' zegt of zo?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Salander schreef:
    (...)
    Haha, je moet zorgen dat je hier bent als het carnaval is. Dat is echt geweldig (nerd)


    Dat is eng.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    WAT BEDOEL JE? O.O


    Zoals ik het zeg.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat is eng.(cat)

    Nee hoor. Vijf dagen feest. Nothing wrong with that, eh.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Uneventful schreef:
    (...)

    In Bergen op zoom, alleen is het niet zo leuk als het lijkt. Waarom wil je dan in Brabant wonen? Omdat New Kids 'Groeten uit Brabant kut' zegt of zo?

    Oh ja tuurlijk, New kids hebben echt zo veel invloed op me, ik ben helemaal verslaafd aan new kids en wil nu zelf ook in brabant wonen OH like what the fuck.

    @Salander, ik ben er ook wel geweest met carnaval, really awesome!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Oh ja tuurlijk, New kids hebben echt zo veel invloed op me, ik ben helemaal verslaafd aan new kids en wil nu zelf ook in brabant wonen OH like what the fuck.

    @Salander, ik ben er ook wel geweest met carnaval, really awesome!


    I love Sarcasm. (cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Zoals ik het zeg.


    Dus je gaat over een jaar dood?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Salander schreef:
    (...)
    Nee hoor. Vijf dagen feest. Nothing wrong with that, eh.


    De mensen die rondlopen kijken altijd eng, alsof ík de boosdoener ben omdat ik me niet verkleed.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    De mensen die rondlopen kijken altijd eng, alsof ík de boosdoener ben omdat ik me niet verkleed.

    Met carnaval moet je je ook verkleden (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dus je gaat over een jaar dood?


    Not sure.
    Ik zie geen toekomst zeg ik,
    maar ik weet niet hoe snel het einde komt.

    Uneventful schreef:
    (...)

    De mensen die rondlopen kijken altijd eng, alsof ík de boosdoener ben omdat ik me niet verkleed.

    Dan verkleed je je, dúh! : D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dus je gaat over een jaar dood?



    dan klopt je zin niet.. morgen t/m volgend jaar is ook al toekomst hea


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waarom zulke vragen op dit tijdstip D:

    Geen idee eigenlijk..
    Ik heb zoiets van 'Ik zie wel.' Maar toch blijf ik liever nog langer 15/16/17. Ik vind het veel te snel gaan.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.