• Ik had zin om dit topic te maken na aanleiding van het 'Wat is joun reden om te leven' topic van Antichrist.

    Maarja, als ik zo op de toekomst kijk denk ik: Ik heb helemaal geen zin om bijna elke dag van het jaar op mijn werk door te brengen, straks word ik ineens arm en dan kom ik in de problemen, mijn ouders zeggen dat ik niks weet over rekeningen enzo en dat ik later in de problemen kom te zitten, blabla. Ik zit echt zó erg in over later, ik heb wel eens gedacht: 'Oke, wat heeft mijn leven voor nut, ik wil niet werken, ik wil gewoon alleen mijn kindertijd meemaken en dan dood.', daar heb ik echt sirieus over nagedacht, dat ik dan dood wou.
    ik weet het, vreselijk dom enzo, maar zo denk ik over het leven, ik heb helemaal geen zin in later, leuk, je halve leven werken, geld verdienen, dingen betalen, dood gaan, weet ik het wat er later gebeurd.. misschien breek ik later wel een bot. Waar ik heel bang voor ben, omdat ik nog níet iets gebroken of gekneusd heb, haha. En dat wil ik ook niet.

    hoe denken jullie over de toekomst?

    oh ik wil in brabant wonen, veel feesten, en dan weet ik het niet. En ik wil een jongen die sprekend op Bas lijkt! :' ( en ik wil in brabant wonen om hem te stalken! now.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 1:14 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ach zo denk ik ook (:


    Mijn toekomst; alleen wonen met me hond..
    Zo denk ik... maar zo wil ik niet denken..
    Kwil dat et leven een boek is.. stiekem door bladeren om te kijken hoe het verhaal verder gaat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je bent echt niet de enige die bang is voor opgroeien, ik wil gewoon voor altijd 18 blijven ofzo. En ik houd niet van denken over de toekomst, maar ik wil een succesvolle schrijfster zijn en een eigen drukkerije.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb precies hetzelfde. Ik heb echt geen idee wat ik later wil doen. En ik doe op dit moment een opleiding waar ik later eigenlijk helemaal niets mee wil doen, dus ik zie het echt niet zitten om nog drie jaar die opleiding te gaan doen.
    +ik heb ook helemaal nergens zin in :')


    As travars

    Fellatio schreef:
    Ach zo denk ik ook (:


    Mijn toekomst; alleen wonen met me hond..
    Zo denk ik... maar zo wil ik niet denken..
    Kwil dat et leven een boek is.. stiekem door bladeren om te kijken hoe het verhaal verder gaat.


    Dat laatste is mooi gezegd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oh, ik denk er precíes hetzelfde over. Wacht, er was zo'n quote:

    The idea is to die young as late as possible. ~Ashley Montagu

    Geweldige quote. :Y)


    wth.

    Ik denk ook ongeveer zo - behalve het sterfgedeelte ;'p
    Ik ben echt bang voor het 'groot'-zijn. Zo'n baan en je rekeningen, hypotheek en mensen, mensen die iets van je willen, terwijl ik liever in mijn eentje ben... Brrr.
    Nee. Ik wil gewoon weer vier jaar zijn ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mayfly schreef:
    Oh, ik denk er precíes hetzelfde over. Wacht, er was zo'n quote:
    (...)
    Geweldige quote. :Y)

    Wow, die Quote is geweldig.
    @Grimshaw, inderdaad! wat doe je voor opleiding dan, als ik vragen mag? (:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Wow, die Quote is geweldig.
    @Grimshaw, inderdaad! wat doe je voor opleiding dan, als ik vragen mag? (:


    Media & Entertainment Management


    As travars

    Muh, er valt nog zoveel te zien enzo, ik zou het zonde vinden mocht ik nou doodgaan. Maarja, ik woon ook in Brabant (krul)
    Partyin' partyin' yeah.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Wow, die Quote is geweldig.
    @Grimshaw, inderdaad! wat doe je voor opleiding dan, als ik vragen mag? (:


    Ja, dat vind ik ook. Ik onthou niet gauw quotes, maar deze kwam opeens in me op. (:


    wth.

    Salander schreef:
    Muh, er valt nog zoveel te zien enzo, ik zou het zonde vinden mocht ik nou doodgaan. Maarja, ik woon ook in Brabant (krul)
    Partyin' partyin' yeah.

    Ohh wat ben ik jaloers op jou, ik wil zo graag in Brabant wonen! Saaie boel hier waar ik woon..

    @Grimshaw, geen idee wat je daarmee kan, lijkt me nogal saai als ik het zo hoor.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ohh wat ben ik jaloers op jou, ik wil zo graag in Brabant wonen! Saaie boel hier waar ik woon..

    @Grimshaw, geen idee wat je daarmee kan, lijkt me nogal saai als ik het zo hoor.


    Nouja het is niet echt heel saai, en je zou er platenmaatschappij mee kunnen oprichten, of bij tv/radio/film kunnen werken. Maar ik weet niet of dat is wat ik wil :')


    As travars

    Ik heb geen toekomst & Ik verwacht geen toekomst.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ohh wat ben ik jaloers op jou, ik wil zo graag in Brabant wonen! Saaie boel hier waar ik woon..

    @Grimshaw, geen idee wat je daarmee kan, lijkt me nogal saai als ik het zo hoor.


    MUHAHA ik woon lekker ook in Brabant. >:-D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    MUHAHA ik woon lekker ook in Brabant. >:-D


    fklergjdrdkmkdlngjkdm

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 0:40 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”