• Ik sta dus zoals de hele wereld al weet, of niet, I don't know, met zo'n acteur ding op de foto, alleen staan we er beiden dom op. x'D hij kijkt geschrokken omdat mijn vriendin heel hard riep: KIJKEN JONGE, en ik sta er half slapend op. En dan komen mensen aan met een foto waar ze gewoon perfect opstaan, godverdomme ik kan hier niet tegen. Haha sorry dit moest ik even kwijt, ik kan niet zomaar weer 4 uren reizen en dan nog een foto laten nemen, damn damn damn damn fuck it. Oh en we wouden meer foto's nemen maar die andere acteur die naast Bas stond trok Bas weg zo van 'andere mensen willen ook nog met je op de foto!' pfft.
    En er zijn van die kinderen die elke dag naar die show kunnen/gaan, en echt zo vaak met hem op de foto staan, ik ben stikjaloers, oh jaloezie waarom bestaat zo'n kutgevoel, ik wou dat het weg ging.

    Dus, waar kunnen jullie niet tegen?
    je mag ook als antwoord geven; tegen joun topics. want dat begrijp ik. xD ik vind mezelf ook best wel behoorlijk irritant als ik vanuit iemand anders ogen kijk. ghehe.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 18:29 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Trek het je niet aan (:
    Je hebt iig de kans gekregen om zo'n foto te maken.
    Ik kan er niet tegen dat ik ontzettend eigenwijs ben.
    Ik loop er elke dag wel minstens 1x tegenaan ;P

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 3:42 ]


    I love you Tim

    als mensen mijn s'ochtends vroeg moeilijke vragen gaan stelen (Denk aan leraren)!!!!!! ;P


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else