• Ik sta dus zoals de hele wereld al weet, of niet, I don't know, met zo'n acteur ding op de foto, alleen staan we er beiden dom op. x'D hij kijkt geschrokken omdat mijn vriendin heel hard riep: KIJKEN JONGE, en ik sta er half slapend op. En dan komen mensen aan met een foto waar ze gewoon perfect opstaan, godverdomme ik kan hier niet tegen. Haha sorry dit moest ik even kwijt, ik kan niet zomaar weer 4 uren reizen en dan nog een foto laten nemen, damn damn damn damn fuck it. Oh en we wouden meer foto's nemen maar die andere acteur die naast Bas stond trok Bas weg zo van 'andere mensen willen ook nog met je op de foto!' pfft.
    En er zijn van die kinderen die elke dag naar die show kunnen/gaan, en echt zo vaak met hem op de foto staan, ik ben stikjaloers, oh jaloezie waarom bestaat zo'n kutgevoel, ik wou dat het weg ging.

    Dus, waar kunnen jullie niet tegen?
    je mag ook als antwoord geven; tegen joun topics. want dat begrijp ik. xD ik vind mezelf ook best wel behoorlijk irritant als ik vanuit iemand anders ogen kijk. ghehe.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 18:29 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik kan absoluut niet tegen fakers.


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    Ik kan absoluut niet tegen fakers.


    Life is all about having a good time.

    Secretive schreef:
    Toon die foto dan!


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik knipperde nét toen ik met Henk-Jan Smit ofso op de foto ging staan. En ik heb ooit een oliebol gegeten met Maik de Boer, maar toen viel mijn oliebol op de grond.. =(

    Jij bent schattig(krul)

    En we willen die foto nu natuurlijk wel zien!


    I was an angel living in the garden of evil

    Tuesday schreef:
    Ik knipperde nét toen ik met Henk-Jan Smit ofso op de foto ging staan. En ik heb ooit een oliebol gegeten met Maik de Boer, maar toen viel mijn oliebol op de grond.. =(


    Hahaha, you just made my day.!


    I was an angel living in the garden of evil

    Romeo schreef:
    Ik kan absoluut niet tegen fakers.

    En mensen die tegen je liegen!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kan er niet tegen als mensen vinden dat ik bot overkom.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kan niet tegen mensen die als je ergens geen zin in hebt of iets niet leuk vindt zeggen: "Dan moet je het voor jezelf leuk maken."
    Omg, wat haat ik die tekst. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 22:17 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tuesday schreef:
    Ik knipperde nét toen ik met Henk-Jan Smit ofso op de foto ging staan. En ik heb ooit een oliebol gegeten met Maik de Boer, maar toen viel mijn oliebol op de grond.. =(

    Hahahaha ik wil ook een oliebol eten met Maik de boerrr! : ) En nee, ik ga hier echt geen foto neerzetten hoor.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hahahaha ik wil ook een oliebol eten met Maik de boerrr! : ) En nee, ik ga hier echt geen foto neerzetten hoor.


    Maar hij viel op de groooooooond. Toen moest hij lachen :'3

    Tuesday schreef:
    (...)

    Maar hij viel op de groooooooond. Toen moest hij lachen :'3

    Haha da's best wel een blunder.
    Enneh, praat hij ook zo grappig in het echt? x'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik haat het als mensen tegen me zeggen; 'Nee Susan, je hebt geen honger, je hebt trek. Honger hebben ze in Afrika.' Nee bah, ik heb ook honger. Trek hebben ze in Afrika. Oh en ik irriteer me aan de vriezer op mijn werk, van -25 graden. Daar moet ik steeds in en dat is koud. Haha oké, dit gaat nergens over.

    Ik kan er trouwens ook behoorlijk van balen als ik met een bekend iemand op de foto sta, en hij mislukt is. Maar als je je ogen half dicht hebt, valt het toch nog wel redelijk te photoshoppen? En het is niet de foto, maar de herinnering die telt! /filosoof _O_

    Ik kan er niet tegen als ik een foto met Rupert Grint misloopt omdat ik een hoestaanval krijg.

    En dan vooral na jouw verhaal. Ik had er liever spuuglelijk opgestaan dan helemaal niet. )'x

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 23:20 ]


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ik kan er niet tegen als ik een foto met Rupert Grint misloopt omdat ik een hoestaanval krijg.

    En dan vooral na jouw verhaal. Ik had er liever spuuglelijk opgestaan dan helemaal niet. )'x

    Door dit bericht voel ik me weer goed, straks was er iets gebeurd waardoor ik helemaal niet op de foto met hem kon, eigenlijk moet ik wel heel blij wezen!

    & Heb je dat mislopen dan? da's kut! :/


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”