• Wel dus dit moet er even uit.
    Ik ben al ongeveer twee jaar smoorverliefd op een jongen. Nu hij ziet me niet echt staan, ik hem wel, en ik loop er dus al een hele tijd achter. Maar nu was ik hem dus bijna vergeten (ik zag in dat het niet echt zin had) en nu zag ik hem vandaag terug.
    Je kan het al raden; Ik was weer helemaal verkocht. Het kwam echt weer allemaal naar boven en ik was zo blij dat ik hem weer zag en al die vlinders waren er weer.
    Maar nu was ik hem net vergeten :/

    Eventjes: leeftijd maakt echt niets uit, anders dan ben ik doomed for life.. Ik heb ook zo'n liefde gevoeld voor iemand, ook zo'n twee jaar. Ik zag hem niet meer en die liefde ging over. Ook omdat ik iemand anders vond, iemand bereikbaar die me even goed deed voelen als mijn 'oude liefde'..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hé, dude, ik heb precies hetzelfde gehad. Echt precies. Ik had 'm twee jaar niet gezien, bam, zie ik hem opeens bij een of ander rockfestival, wat ook wel te verwachten was, aangezien hij daar ook van houdt. Maar echt, die nacht zat ik echt te janken joh. Stomme gast, waarom is hij zo leuk. (cat)


    wth.