• Ik ben de linker, hihi. Oude foto, trouwens.


    Naam: Amy
    Leeftijd: 16 jaar oud, geboren op 16 juli 1995
    Woonplaats: Steenbergen, Brabant.
    Iets over mij: Hihi, oké. Let’s get started. Al sinds ik ongeveer acht jaar oud ben houdt ik me bezig met het schrijven van verhalen, toen schreef ik nog vooral verhalen geïnspireerd op de famous “HOI-serie” waar ik toen helemaal verslaafd aan was. Meisjes met problemen waarbij alles uiteindelijk toch goed kwam. Toch begon me dit na een tijd te vervelen en sinds ik me realiseerde dat ik waarschijnlijk toch nooit goed genoeg was om door te breken als schrijfster ben ik voor een lange tijd gestopt.
    Na een aantal jaren kwam ik dus op internet “fanfictions” tegen, of te wel, het stelen van andermans verhaal en er iets eigens van maken. Direct voelde ik de kriebels weer op komen en ben ik op mijn veertiende begonnen aan het schrijven van een aantal, wat toen nog vooral over Twilight ging. Ergens vorig jaar ontdekte ik Q en moet eerlijk zeggen dat ik sindsdien echt meer ben gaan schrijven en het ook heel wat verbetert is. Ik ben verhalen gaan schrijven met andere awesome writers en elke keer sta ik weer versteld van die ontzettende mega talentjes hier op Q! (:
    Ik hou vooral van het schrijven van fanfictions, maar schrijf ook over onbekend, hoewel ik deze liever niet online post, omdat ik dat voor mezelf wil houden en óóit misschien eens naar een uitgeverij sturen, we shall see. Ik waarschuw jullie alvast dat ik ontzettend veel van drama hou, en slecht aflopende eindes, wat je dus wel tegen zal komen.
    Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze altijd gelijk hebben – terwijl ik het zelf ook altijd doe. Kan niet tegen mensen die dingen jatten, ben ongeduldig, soms een redelijke pessimist en kan niet tegen dat kleffe “beste vriendinnen” gedoe. Ik ben in mijn leven zes keer verhuisd, waarvan twee keer in Zweden, heb vroeger een tijd op softbal en voetbal gezeten, maar sinds ik lui ben, houdt ik het er nu op dat vingertikken ook een sport is. Oké, heel mijn levensverhaal, hihi. Als jullie het helemaal hebben gelezen – applaus voor jezelf!

    Lopende Stories:
    Butterfly Fly Away • Hunger Games
    Never Let Me Go || Niall Horan
    Power is Poison ~ One Direction, samen met 2013, Horcruxes, Joszie & ScotlandYard

    Afgerond:
    A Loser Like Me | DRACO MALFOY

    Danku, voor uw aandacht, xoxo

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 15:15 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wauw, jou schrijvers ID lijkt best veel op de mijne. ^^ Maar ik heb niet echt een keer je stories gelezen, maar wel van gehoord.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Wauw, jou schrijvers ID lijkt best veel op de mijne. ^^ Maar ik heb niet echt een keer je stories gelezen, maar wel van gehoord.


    Oh, oh, moet ik hem aanpassen? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cool heb je in zweden gewoont? .. haha ik ben ook heel lui !
    Eigenlijk wil ik ook op softbal gaan , is het leuk ?
    Oeh ik ga je Draco verhalen eens checken !


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    xRebel schreef:
    Cool heb je in zweden gewoont? .. haha ik ben ook heel lui !
    Eigenlijk wil ik ook op softbal gaan , is het leuk ?
    Oeh ik ga je Draco verhalen eens checken !


    Ja, ik heb in Zweden gewoond, hahaha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.