• Sinds een paar dagen doet de accu van mijn laptop vreemd, want elke keer als ik hem laat laden staat er een enorme kruis op de acculader maar hij laad wel. Ik heb hem nog maar twee tot drie maanden maar ik gebruik hem best wel vaak, en nu doet hij zo vreemd dat ik hem in elkaar wil slaan. Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn en ik er mee kan doen? Ik kan niet naar de winkel omdat ik in turkije ben, en ik laat ze het liever niet doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heb ik ook voortdurend. Gewoon op de stroom laten zitten. Bij mij ging het na een tijdje weg. Toen kwam het terug en nu is het weer weg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    Heb ik ook voortdurend. Gewoon op de stroom laten zitten. Bij mij ging het na een tijdje weg. Toen kwam het terug en nu is het weer weg.


    Dus ik moet er niets mee doen, want er staat wel 'Overweeg de accu te vervangen' En dat het iets kan doen voor je computer en die shit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou als ik jou was als je terug bent naar de winkel gaan en het tot nu toe volhouden op netstroom :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou er toch maar mee naar de winkel gaan als je weer terug bent. misschien is het wel een productiefout ofzo aangezien je hem nog niet zo lang hebt.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Komt als je 'm te vaak aan de oplader hebt. Wordt je batterij lui en gaat hij kapot. Ik heb het ook, negeerde de waarschuwing en het hem alsnog vaak aan de oplader. Nu kan de batterij echt nog maar 10 minuten ofzo mee.
    Je moet hem helemaal leeg laten gaan, dan aan de oplader en als ie vol is oplader er weer uithalen. En zo door. Vermoeiend, maar een stuk beter.

    Merk? Type? Reviews opzoeken? Als het vaker voorkomt, dan is dat echt wel op internet te vinden.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    Merk? Type? Reviews opzoeken? Als het vaker voorkomt, dan is dat echt wel op internet te vinden.


    Het is een Acer, verdere informatie weet ik niet. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Monchoutaart schreef:
    Komt als je 'm te vaak aan de oplader hebt. Wordt je batterij lui en gaat hij kapot. Ik heb het ook, negeerde de waarschuwing en het hem alsnog vaak aan de oplader. Nu kan de batterij echt nog maar 10 minuten ofzo mee.
    Je moet hem helemaal leeg laten gaan, dan aan de oplader en als ie vol is oplader er weer uithalen. En zo door. Vermoeiend, maar een stuk beter.



    En wat heb je toen gedaan? x


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Het is een Acer, verdere informatie weet ik niet. x'd


    Ai, ik heb ook een Acer gehad. Kan er niet echt positief over zijn. En dat is nog zachtjes uitgedrukt.

    Het type kun je meestal vinden op de sticker aan de onderkant van je laptop :)


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)

    Ai, ik heb ook een Acer gehad. Kan er niet echt positief over zijn. En dat is nog zachtjes uitgedrukt.

    Het type kun je meestal vinden op de sticker aan de onderkant van je laptop :)


    -cry- Het is een Acer Aspire, ik zoek wel even info op google. TOch bedankt. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dus ik moet er niets mee doen, want er staat wel 'Overweeg de accu te vervangen' En dat het iets kan doen voor je computer en die shit.
    Het zegt normaal dat je pc kan uitvallen, maar dat is als je op je batterij zit. Ik zit gewoon continu aan de stroom en dan kan er niks gebeuren. Die storing komt doordat je wss hem te veel uit de stroom trekt en weer oplaad. Gewoon laten zitten. Je kan natuurlijk naar de winkel gaan, maar dan zal je aan meer geld liggen dan dat je pc'tje waard is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Illuminati schreef:
    Ik zou als ik jou was als je terug bent naar de winkel gaan en het tot nu toe volhouden op netstroom :')


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Ik heb ook een Aspire, maar ik heb er geen problemen mee na twee jaar. Misschien moet je gewoon tijdelijk alleen op netstroom werken en het aan je ouders vertellen, die gaan vast naar de winkel met je computer. Ik zou het aan mijn opa vragen(die heeft een winkel) maar kom ik niet zo vaak.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Ik heb ook een Aspire, maar ik heb er geen problemen mee na twee jaar. Misschien moet je gewoon tijdelijk alleen op netstroom werken en het aan je ouders vertellen, die gaan vast naar de winkel met je computer. Ik zou het aan mijn opa vragen(die heeft een winkel) maar kom ik niet zo vaak.


    Ex astris, sciencia

    Reducto schreef:
    (...)Het zegt normaal dat je pc kan uitvallen, maar dat is als je op je batterij zit. Ik zit gewoon continu aan de stroom en dan kan er niks gebeuren. Die storing komt doordat je wss hem te veel uit de stroom trekt en weer oplaad. Gewoon laten zitten. Je kan natuurlijk naar de winkel gaan, maar dan zal je aan meer geld liggen dan dat je pc'tje waard is.

    Er zit bijna altijd 2 jaar waarborg op dus als ze hem moeten terugsturen is het gratis voor de persoon ;3


    comfort in c h a o s