• Ik was gisteren bij een vriendin thuis (we hadden wat rondgegaan in ons dorp en zo) en ik was dus bij haar en vroeg of ik nog iets mocht drinken en vijf minuten later stond ineens mijn papa daar om me te komen ophalen. Nu, altijd als ik daar kom krijg ik een flesje of blikje voor mezelf dus nam ik dat flesje mee (het was nog niet leeg) en anders werd het toch weggegoten.
    Nu sprak ik dat meisje vanochtend op msn en ze zei dat haar ouders boos waren omdat ik nog gedronken heb terwijl mijn papa daar ineens stond en omdat ik dat flesje had meegenomen.
    Maar ik wist helemaal niet dat mijn papa daar opeens ging staan dus :/
    Is dat dan zo onbeleefd van mij? ;s

    Ik weet niet of ik het helemaal goed begrijp, maar what the hell is daar onbeleefd aan?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hoe ik het begrijp; nee.

    Romanian schreef:
    Ik weet niet of ik het helemaal goed begrijp, maar what the hell is daar onbeleefd aan?

    Snap ik dus ook niet. Die vriendin zei dat haar mama super boos was omdat ik daar maar vijf minuten was en al drinken had meegedaan :/

    Abrazo schreef:
    (...)
    Snap ik dus ook niet. Die vriendin zei dat haar mama super boos was omdat ik daar maar vijf minuten was en al drinken had meegedaan :/


    Jezus, wat maakt het nou uit of je er vijf minuten of langer bent? Kon jij toch niet weten dat je papa er was? Ah ik word hier chagerijnig van, stomme mama van jouw vriendin. :c


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wtf.
    Dat is alles behalve onbeleefd? :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Nah oke, omdat het zo kort was kan ik wel begrijpen dat ze het niet echt op prijs stelt, maar boos erom worden? :') Het is maar een flesje drinken, geen goud ofzo.
    Ik vind het dus niet zo onbeleefd van je.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Nah oke, omdat het zo kort was kan ik wel begrijpen dat ze het niet echt op prijs stelt, maar boos erom worden? :') Het is maar een flesje drinken, geen goud ofzo.
    Ik vind het dus niet zo onbeleefd van je.

    Ik snap best dat ze het niet erg leuk vond, maar zoals je zegt; erom boos worden?
    nu ga ik me altijd ambetant voelen als ik er ga komen (cat)

    Secretive schreef:
    Wtf.
    Dat is alles behalve onbeleefd? :'D


    They fell in love, didn't they?

    Dat is echt raar, zo moeilijk doen over een flesje water.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Romanian schreef:
    (...)

    Jezus, wat maakt het nou uit of je er vijf minuten of langer bent? Kon jij toch niet weten dat je papa er was? Ah ik word hier chagerijnig van, stomme mama van jouw vriendin. :c

    Same, maar ik was al chaggie :3


    Let it come and let it be

    Wat een onzin om een flesje zeg. Als je het niet had meegenomen dan was het toch in de prullenbak beland, dus wat maakt 't uit. Die moeder stelt zich wel een beetje aan hoor :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Illuminati schreef:
    Nah oke, omdat het zo kort was kan ik wel begrijpen dat ze het niet echt op prijs stelt, maar boos erom worden? :') Het is maar een flesje drinken, geen goud ofzo.
    Ik vind het dus niet zo onbeleefd van je.

    Soundeffect schreef:
    Wat een onzin om een flesje zeg. Als je het niet had meegenomen dan was het toch in de prullenbak beland, dus wat maakt 't uit. Die moeder stelt zich wel een beetje aan hoor :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.