• Mmh-, als ik mijn favoriete week van de maand weer heb -Ja, bij mij duurt het een week en soms langer gvd.- Dan heb ik echt van die hele typische bijwerkingen.
    Ik huil écht héel snel en krijg 'mini-woedde aanvallen'. In minder dan een kwartier heb ik zojuist 3 huilbuien gehad. Als eerst omdat ik van mama moest douchen (had ik vanochtend al gedaan) opmdat ik had gezwommen en ik had geen zin want ik was/ben echt héel moe. Daarna omdat de borstel weg was en ik mijn haren met een kam moest uitkammen en vervolgens omdat ik een klit niet uit mijn haren kreeg en dat deed ook best wel pijn.
    Ook verander ik dan héel snel van stemming. Dan héel chagerijnig, dan héel blij, etc. Als het maar overdreven emoties zijn. Ik kan niet een beetje blij zijn of een beetje verdrietig.

    Wat zijn jullie 'bijwerkingen'?
    Mensen die geen bijwerkingen hebben mogen opflikkeren, want anders ga ik de rest van de week huilen en daar worden jullie ook niet vrolijk van (cat)

    Van die lichamelijke bijwerkingen heb ik niet, ofja de dagen ervoor heb ik last van buik- en rugpijn, maar die vielen deze keer mee. En, soms heb ik dan vreetbuien.
    Owja, als er écht iets aan de hand is, waar ik gewoonlijk ook om zou huilen, nou dan ben ik niet meer te houden. Dan ben ik dagen lang een hoopje ellende.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:12 ]


    Let it come and let it be

    Bij mij doet alles pijn en slaap ik nog langer als anders haha


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik heb anderhalfuur geleden een pilletje genomen tegen de pijn en het helpt nog niet. En ik zit nu ongeveer half te huilen omdat alles tegen zit. Oh wat is het fijn om meisje te zijn (cat)

    Hevige buikkrampen, srsly. Maar gelukkig heb ik daar pilletjes voor :') Rugpijn, snel vet wordend haar. Uhh, héél emotioneel (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen idee ik ben meestal de eerste dag chaggie maar verder heb ik geen klagen....
    Sorry voor de mensen die egt superveel last ervan hebben...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik slik nu... drie jaar de pil of zo, en gelukkig is het minder geworden. Ik had bloedarmoede en elke keer zo veel buikpijn dat ik niet eens normaal kon liggen. (: nu niet meer. Ik krijg alleen buikpijn op het moment dat ik het wordt, en verder ben ik wat chagrijniger. (:


    Destroy what destroys you.

    Wees blij, ik moet die week altijd 1 dag overgeven. En vorige keer was dat juist toen ik in het vliegtuig zat (erger kan gewoon weg niet)


    Get outta my head!

    ik heb last van precies hetzelfde als jij. :3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Heb ik ook wel een beetje, ja. Maar ik heb vooral last van allerlei soorten pijnen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben vaak wat chagrijniger dan normaal en wat gevoeliger. Maar nu ik de pil slik ben ik minder lang ongesteld en muis de rest ook minder.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb zulke buikpijn dat ik eigenlijk zelfmoord wil plegen. Mag nu de pil 3 maanden doorslikken en krijg zulke zware pijnstillers dat ik plat op bed lig.

    Die stemmingswisselingen hebben mijn moeder en zus ook. Veel suc6 en als je er teveel last van hebt, zou ik gewoon naar de dokter gaan. Misschien mag je dan ook wel doorslikken, zodat je er maar eens in de 3 maanden last van hebt i.p.v. iedere maand. ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Lichamelijk geen lasten, wel veel sneller op me tenen getrapt & sneller moe.


    I love you Tim

    Secretive schreef:
    Je merkt absoluut niet aan mijn humeur dat ik ze heb.
    Ik ga soms wel dood van de buikpijn, soms zo erg dat ik bijna niet meer kan bewegen. Ik weiger alleen pijnstillers te nemen, dus ik ga eerst even dood voordat ik er dan een neem.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    BloodyGum schreef:
    Ik heb zulke buikpijn dat ik eigenlijk zelfmoord wil plegen. Mag nu de pil 3 maanden doorslikken en krijg zulke zware pijnstillers dat ik plat op bed lig.

    Die stemmingswisselingen hebben mijn moeder en zus ook. Veel suc6 en als je er teveel last van hebt, zou ik gewoon naar de dokter gaan. Misschien mag je dan ook wel doorslikken, zodat je er maar eens in de 3 maanden last van hebt i.p.v. iedere maand. ;)

    Dan spring je voor een trein met je overdrijven, hebben wij ook geen last meer van je. -Ja ik weiger verder te lezen dan dat zinnetje, gezien dat ook wel niet veel beters zal zijn.


    Let it come and let it be

    Ik krijg hoofdpijn + buikpijn.
    En vervolgens krijg ik net zoals jij last van stemmingswisselingen, of iets wat er op lijkt. Ik huil snel, en word ook snel boos, dat heeft mijn familie net nog een keer ervaring. Ik ben dan gewoon níét te genieten.
    O, en het duurt bij mij soms een week, maar meestal nog wat langer --'

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 19:41 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Anticonceptiepil :X Sindsdien duurt het bij mij nog anderhalve dag.


    Bored.