• Mmh-, als ik mijn favoriete week van de maand weer heb -Ja, bij mij duurt het een week en soms langer gvd.- Dan heb ik echt van die hele typische bijwerkingen.
    Ik huil écht héel snel en krijg 'mini-woedde aanvallen'. In minder dan een kwartier heb ik zojuist 3 huilbuien gehad. Als eerst omdat ik van mama moest douchen (had ik vanochtend al gedaan) opmdat ik had gezwommen en ik had geen zin want ik was/ben echt héel moe. Daarna omdat de borstel weg was en ik mijn haren met een kam moest uitkammen en vervolgens omdat ik een klit niet uit mijn haren kreeg en dat deed ook best wel pijn.
    Ook verander ik dan héel snel van stemming. Dan héel chagerijnig, dan héel blij, etc. Als het maar overdreven emoties zijn. Ik kan niet een beetje blij zijn of een beetje verdrietig.

    Wat zijn jullie 'bijwerkingen'?
    Mensen die geen bijwerkingen hebben mogen opflikkeren, want anders ga ik de rest van de week huilen en daar worden jullie ook niet vrolijk van (cat)

    Van die lichamelijke bijwerkingen heb ik niet, ofja de dagen ervoor heb ik last van buik- en rugpijn, maar die vielen deze keer mee. En, soms heb ik dan vreetbuien.
    Owja, als er écht iets aan de hand is, waar ik gewoonlijk ook om zou huilen, nou dan ben ik niet meer te houden. Dan ben ik dagen lang een hoopje ellende.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:12 ]


    Let it come and let it be

    Ik staar altijd boos en krijg ik hoofdpijn als ik dat na een tijd heel lang doe, en als ik mijn zin niet kreeg moet ik vaak huilen en word ik boos. o.O Vooral bij woedeaanvallen die ik om de seconden krijg vallen de tranen vanzelf al, en kan ik schoppen en slaan naar iedereen in de buurt.
    En bij de maandelijkse curse heb ik de eerste dag fucking veel buikpijn dat niet weggaat met 1 paracetemol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik ben duidelijk niet de enige die continu loopt te janken, gezien aol jullie medelevende reacties hier :3


    Don't worry, I'll cry with you. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ugh. Vandaag is mijn favoriete weekje van de maand weer begonnen, joepie.

    Uneventful schreef:
    Ik staar altijd boos en krijg ik hoofdpijn als ik dat na een tijd heel lang doe, en als ik mijn zin niet kreeg moet ik vaak huilen en word ik boos. o.O Vooral bij woedeaanvallen die ik om de seconden krijg vallen de tranen vanzelf al, en kan ik schoppen en slaan naar iedereen in de buurt.
    En bij de maandelijkse curse heb ik de eerste dag fucking veel buikpijn dat niet weggaat met 1 paracetemol.

    Dat van je zin niet krijgen, daar kan ik dan ook écht niet tegen. Het is niet dat ik iets héel graag wil, maar in die week hoeven mensen zich niet continu e bemoeien met mijn leven. Ik had net ruzie om een ijsje :'D


    Let it come and let it be

    Tuesday schreef:
    Ugh. Vandaag is mijn favoriete weekje van de maand weer begonnen, joepie.

    Dit topic is magisch :'D


    Let it come and let it be

    Sombres schreef:
    Buikpijn, rugpijn, hoofdpijn, kort lontje en héél snel huilen. Ik ben niet heel gezellig die periode, haha :')


    I was an angel living in the garden of evil

    Haha, arme jij. ;') Ik heb buikpijn en rugpijn en soms hoofdpijn. En emotioneel een beetje sneller huilen en depressiever voelen, maar meestal valt het goed mee. :')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik heb veel buikpijn en rugpijn. En ja, ik ben dan ook emotioneler, word sneller kwaad, ween sneller... Tja, het is stom. xp


    Love is Big. Love is Small. Love is Great . LOVE IS ALL!

    Ik ben de week ervoor heel pissed,de eerste dag heb ik enorme buikpijn die alleen draaglijk is met zware pijnstillers en de rest van de week ben ik iets emotioneler dan anders, maar dat valt eigenlijk best wel mee. Het ergste is bij mij dus eigenlijk de week ervoor :)

    behalve dat ik dan overdreven vrolijk ben heb ik nergens last van.. Sorry Sevda(flower)


    Only those who listen can hear

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat van je zin niet krijgen, daar kan ik dan ook écht niet tegen. Het is niet dat ik iets héel graag wil, maar in die week hoeven mensen zich niet continu e bemoeien met mijn leven. Ik had net ruzie om een ijsje :'D


    Haha, I like you. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben wat humeuriger, en kleine dingen irriteren me meer, en oh, ik ga verga meestal van de buikpijn, die gelukkig kan gestopt worden met perdofemina (A).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik kan niet stoppen met eten, echt irritant


    -

    Stemmingswisselingen en buikpijn


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Zeker een week van te voren heb ik altijd trek. Dan wordt ik het en dan ben ik vaak niet te genieten. Buikpijn, rugpijn, hoofdpijn, duizelig, snel aangebrand. Maar meestal probeer ik er niet aan te denken en anders heb ik vrienden die mij komen opvrolijken of die me niet deprie willen zien.

    Gelukkig ben ik het alleen morgen nog. Van de 5 dagen. EN thank god hebben ze de pil uitgevonden. Was eerst alleen als anti conceptie. Maar ik ben er met warm weer ook minder hevig ongesteld door.

    Ga stoppen voel hoofdpijn opkomen. Gaat mijn nacht rust. K** -.-"

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 22:50 ]


    Love sheds light one the darkest of times