• Ik ga een nieuw verhaal schrijven maar ik heb nog wat personage's nodig dus ik hoop dat jullie me willen helpen.

    Informatie over het hoofdpersonage

    - Meisje
    - Zit in het derde leerjaar
    - Is nieuw op deze speciale school

    Ik heb rollen, waaruit jullie kunnen kiezen

    Rollen

    - Bitch Ballad
    - Vriendinnen van de bitch gleecullen & Jeanineee
    - Populaire onaardige jongen Jeanineee
    - Vrienden van populaire onaardige jongen Quality, xRebel & Chaerim
    - Klasgenoten hoofdpersonage Quirinius,Fidem,Tuala,Flavoureva & grapefruit
    - Medestudenten hoofdpersonage(die in hetzelfde jaar zitten als het hoofdpersonage)
    - Studenten van andere leerjaren

    Het word een verhaal over een speciale school want op de school zitten allerlei verschillende wezens. Mythische wezens, die volgens de meeste mensen niet bestaan omdat die ze nog nooit hebben gezien

    Je mag je fantasie en google gebruiken. Het liefst wezens die al bestaan als het ware of waar ik informatie over kan op zoeken als ik informatie over jouw soort wezen nodig heb. Je mag ook een nieuw soort wezen verzinnen maar dit wezen moet dan wel aan een paar eisen voldoen. En vermeld dan ook bij extra dat jouw soort wezen een nieuw soort wezen is.


    Eisen voor een nieuw soort wezen

    - Het wezen moet menselijk praten oftewel praten zoals mensen
    - Het moet bepaalde kenmerken of krachten hebben
    - Het moet zich kunnen voortplanten
    - Het mag niet gevaarlijk zijn voor zijn of haar medestudenten

    Dingen die ik wil weten over je personage

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    Geslacht: (Meisje of Jongen)
    Wat voor soort wezen is de moeder:
    Wat voor soort wezen is de vader:
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: (Dit kan natuurlijk ook een combinatie van de soort wezens zijn, die de ouders zijn)
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst):
    Leeftijd:
    Leerjaar: (Er zijn vier leerjaren)
    Kenmerken van het wezen dat je personage is:
    Karakter van je personage:
    Familie van je personage: (bijvoorbeeld broers of zussen en of die ook op dezelfde school hebben gezeten of misschien nog op dezelfde school zitten)
    (Eventueel) Crush van je perosnage:
    Extra:

    Info leerjaren

    - 1e leerjaar, 14 jarigen
    - 2e leerjaar, 15 jarigen
    - 3e leerjaar, 16 jarigen
    - 4e leerjaar, 17 jarigen

    Uitzonderingen op de vastgestelde leeftijdslimieten

    - Wezens die zeer slim zijn worden een leerjaar hoger ingedeeld ondanks hun leeftijd
    - Wezens die afkomstig van een andere school voor mythische & magische wezens
    - Wezens die zijn blijven zitten

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 10:25 ]


    Physics is awesome

    Rol: Student ander leerjaar
    Naam: Dakota Lynn
    Achternaam: Wright
    Roepnaam/Bijnaam: Dakota
    Geslacht: Meisje
    Wat voor soort wezen is de moeder: Vampier
    Wat voor soort wezen is de vader: Faun
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Faun met trekjes van een vampier
    Uiterlijk: Dakota is 1 van de weinige vrouwelijke faunen, ze heeft het boven lichaam van een mens, maar het onderlichaam van een paard en horens van een bok (er is iets fout gegaan volgens haar vader). Haar onderlichaam is wit net als haar 'normale' huid (dit komt waarschijnlijk door haar moeder), ze heeft bruine ogen en bruin haar.
    Als kleding draagt ze meestal gewone spijkerbroeken of joggingsbroeken, als bovenkleding meestal t-shirts of hempjes. Ze houdt heel erg van standaard dingen.


    Leeftijd: 17
    Leerjaar: 4e
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: Dakota is slank, bleek en kan goed muziek spelen. Ze is slim en goed in sport, vooral hardlopen en hoogspringen vindt ze leuk. Ze is vrolijk en spontaan. Het enige probleem is, is dat ze om de zoveel tijd bloed moet drinken, voor de rest eet ze gewoon 'mensenvoedsel'.
    Karakter van je personage: Koppig, maar aardig. Ze is er voor iedereen en gaat voor haar echte vrienden door het vuur. Voor degene met wie ze slecht kan opschieten is ze een bitch. Ze houdt van mensen bespieden en muziek luisteren of maken.
    Familie van je personage: Ze had een oudere broer, alleen die is tijdens de geboorte overleden.
    Crush van je perosnage: -
    Extra: Dakota houdt heel erg van feesten en ze is een beetje zwijgzaam tegenover vreemde, maar als ze kennis heeft gemaakt is ze zoals altijd; spontaan en vrolijk

    Rol: Student ander leerjaar.
    Naam: Liam
    Achternaam: Strycks
    Roepnaam/Bijnaam: Liam
    Geslacht: Jongen
    Wat voor soort wezen is de moeder: Engel
    Wat voor soort wezen is de vader: Mutant
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Mutant met de schoonheid van een engel. Zijn mutanten kracht is het lezen van gedachten, de toekomst kunnen zien en onmenselijke kracht (hij is dus sterk).
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst):



    Liam heeft blond haar en groen blauwe ogen. Hij is 1.89 lang en heeft een goed afgetraint figuur. Zijn huid is egaal en ligt gekleurd.
    Leeftijd: 17
    Leerjaar: 4
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: Schoonheid, kracht, en zijn mutanten kracht.
    Karakter van je personage: Liam wilt niets liever dan een normale jongen van 17 zijn. Maar dat kan nou eenmaal niet en zeker niet op deze school. Hij komt mysterieus en zwijgzaam over. Hij bemoeid zich niet met andermans zaken en wilt hier zo snel mogelijk weg. Hij ziet zijn krachten niet als een gave maar als een vloek of straf. Hij is echter wel sociaal en spontaan als je hem leert kennen. Hij heeft een goed gevoel voor humor en is erg musicaal en sportief. Hij is wel erg koppig en soms wat naief. Hij heeft het beijvoorbeeld niet door wanneer een meisje hem wel ziet zitten. ookal is dat voor iedereen wel duidelijk dan nog heeft hij het niet door.
    Familie van je personage: Liam heeft geen broers of zussen
    (Eventueel) Crush van je perosnage: mag jij bepalen?
    Extra: niets