• 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, 1 Single, What Makes You Beautiful?, ONE DIRECTION! <3







    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    1DLiam schreef:
    gooooodmornin'

    goeiemorgennn.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    1DLiam schreef:
    gooooodmornin'


    Goeie morgen!


    There is nothing more badass than being yourself

    zooo story's weer bijgelezen :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    oja ik heb net even terug gelezen, en ik wil ook wel een keertje afspreken, en elkaar beter leren kennen enzo :Y)
    Ik zou ook wel willen enzo:Y)
    Maarja mijn ouders zijn zo kut, dat ik niet eens naar een meisje mag die ik al een jaar ken omdat ze het niet vertrouwen --"


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    nog steeds aan 't luistere, omg hahaha. (nerd)


    we're beautiful and dirty rich

    zouden jullie misschien hier een rol in willen vullen? (:


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Goedemorgen ! <3


    i'm broken, do you hear me.

    JoyceStyles schreef:
    zouden jullie misschien hier een rol in willen vullen? (:


    Doe ik (;


    i'm broken, do you hear me.

    Snickers schreef:
    (...)Ik zou ook wel willen enzo:Y)
    Maarja mijn ouders zijn zo kut, dat ik niet eens naar een meisje mag die ik al een jaar ken omdat ze het niet vertrouwen --"
    van mijn moeder zou ik wel mogen denk ik, en waarschijnlijk gaat robin ook, dus wij kunnen dan samen gaan. dus ik moet dan wel zorgen dat het in een week is dat ik bij mijn moeder ben want dan weet ik zeker dat het mag hahaha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    Goedemorgen ! <3
    goodmorningg <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    Goedemorgen ! <3

    goeiemorgenn.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    zo, een van 'mn vriendinnekes luistert het nu ook de hele dag ! ik ben goed. (nerd)


    we're beautiful and dirty rich

    Snickers schreef:
    (...)Ik zou ook wel willen enzo:Y)
    Maarja mijn ouders zijn zo kut, dat ik niet eens naar een meisje mag die ik al een jaar ken omdat ze het niet vertrouwen --"


    Seriously, ik weet hoe het is. Mijn ouders zijn ook streng tegen het ontmoeten van mensen van internet. Ookal ben ik van plan de 19e naar een vriendin in Didam te gaan - als er genoeg geld is -.
    Ik denk als je geoon een beetje laat zien wat voor mensen wij zijn dat het dan wel kan, bovendien zijn we in een groep. Hoe vaak kom je tegen dat een meisje in de val gelokt is door een grote groep creeps die elkaar ook nog nooit hebben gezien? x'DD


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    hahaha je mag ook mijn hyves laten zien als je wilt, ik ben echt geen enge vent ofzo (: of als het persé moet, ik heb een cam, dus dan kunnen we die op msn even aanzetten ofzo hahahahah.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)van mijn moeder zou ik wel mogen denk ik, en waarschijnlijk gaat robin ook, dus wij kunnen dan samen gaan. dus ik moet dan wel zorgen dat het in een week is dat ik bij mijn moeder ben want dan weet ik zeker dat het mag hahaha


    ik denk dat ik ook wel zal mogen, ik bedoel we zijn in een groep dus er kan ons niets overkomen, normaal gezien xd hahahaha


    i'm broken, do you hear me.