• 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, 1 Single, What Makes You Beautiful?, ONE DIRECTION! <3







    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    ik waarschijnlijk ook niet, maar dan moet het gewoon:9~


    JA! (: dat moet gewoon hahaha ;$


    we're beautiful and dirty rich

    elleun schreef:
    (...)

    JA! (: dat moet gewoon hahaha ;$

    voor die keer dat ze er dan eens zijn of we gaa ngewoon met heel deze 'gang' naar Engeland ^^ haha dat zou nice zijn (;


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)
    voor die keer dat ze er dan eens zijn of we gaa ngewoon met heel deze 'gang' naar Engeland ^^ haha dat zou nice zijn (;


    omg ja, dat zou echt zoo leuk zijn.
    ik wil al zooolang naar engeland. ik denk dat ik er later gewoon ga wonen. mwhaha ^^


    we're beautiful and dirty rich

    elleun schreef:
    (...)

    omg ja, dat zou echt zoo leuk zijn.
    ik wil al zooolang naar engeland. ik denk dat ik er later gewoon ga wonen. mwhaha ^^


    Hahahahahaha, dat zeg ik ook altijd. laten we buren worden dan xd hahaha nee maar ik vind eigenlijk wel dat we eens wat moeten doen met deze hier. als is het iets klein, iets dat in het teken staat van ONE DIRECTION :Y)


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Hahahahahaha, dat zeg ik ook altijd. laten we buren worden dan xd hahaha nee maar ik vind eigenlijk wel dat we eens wat moeten doen met deze hier. als is het iets klein, iets dat in het teken staat van ONE DIRECTION :Y)


    haha ik zeg dat als sinds ik 12 was dat ik in engeland wil gaan wonen, mwhaha ;$. ja en ik vind dat ook, dat zou wel echt superleuk zijn. maar wat O: ?


    we're beautiful and dirty rich

    elleun schreef:
    (...)

    haha ik zeg dat als sinds ik 12 was dat ik in engeland wil gaan wonen, mwhaha ;$. ja en ik vind dat ook, dat zou wel echt superleuk zijn. maar wat O: ?


    hahah ik ook zo iets, hahaha inderdaad dat is zo moeilijk omdat we 'overal' wonen ;d hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahah ik ook zo iets, hahaha inderdaad dat is zo moeilijk omdat we 'overal' wonen ;d hahaha


    jaa, ergens waar iedereen gemakkelijk ken komen? D: mwhaha. wij zitten dit allemaal te bespreken terwijl ik jullie niet eens zo goed ken & of de andere dat wel willen ;$?


    we're beautiful and dirty rich

    elleun schreef:
    (...)

    jaa, ergens waar iedereen gemakkelijk ken komen? D: mwhaha. wij zitten dit allemaal te bespreken terwijl ik jullie niet eens zo goed ken & of de andere dat wel willen ;$?


    hahaha inderdaad ^^
    morgen gooien we het in de groep ! hahaha maar zo leer je elkaar wel kennen we hebben al één dezelfde interesse, ONE DIRECTION


    i'm broken, do you hear me.

    Ik ga slapenn.
    Tot morgen en sweet dreams! xoxoxox


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    Ik ga slapenn.
    Tot morgen en sweet dreams! xoxoxox


    Slaaplekker ! <333333333333333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahaha inderdaad ^^
    morgen gooien we het in de groep ! hahaha maar zo leer je elkaar wel kennen we hebben al één dezelfde interesse, ONE DIRECTION


    dat is goed , slim slim ;a.
    we all love one direction. (:


    we're beautiful and dirty rich

    Hoi, ben ik weer. x'DD


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    LATEN WE MET Z'N ALLEN IN 1 GROOT HUIS IN ENGELAND WONEN? (A)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    Hoi, ben ik weer. x'DD


    oh geef jij je mening dan eens, zou jij ooit iets met ons (de mensen van dit forum) wat willen doen, om elkaar beter te leren kennen en samen te freaken over ONE DIRECTION? hahahahahahaaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChaeRim schreef:
    LATEN WE MET Z'N ALLEN IN 1 GROOT HUIS IN ENGELAND WONEN? (A)


    plus die hotties van 'one direction' ^^ SLIMM!


    we're beautiful and dirty rich