• 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, 1 Single, What Makes You Beautiful?, ONE DIRECTION! <3







    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    oh geef jij je mening dan eens, zou jij ooit iets met ons (de mensen van dit forum) wat willen doen, om elkaar beter te leren kennen en samen te freaken over ONE DIRECTION? hahahahahahaaha


    Sure, waarom niet? :3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    elleun schreef:
    (...)

    plus die hotties van 'one direction' ^^ SLIMM!


    dat is ee nfucking geniaal plan :D


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    dat is ee nfucking geniaal plan :D


    blond he ;$


    we're beautiful and dirty rich

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Sure, waarom niet? :3


    Hahaha ik weet niet, misschien willen sommige dat niet? hahaha we moeten een geniaal plan vinden dat voor iedereen mogelijk is BELGIE EN NEDERLAND ^^


    i'm broken, do you hear me.

    Beter kan je 't niet krijgen. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    elleun schreef:
    (...)

    blond he ;$

    jij?


    i'm broken, do you hear me.

    omg
    harry styles - please don't let me go.
    (nerd)


    we're beautiful and dirty rich

    ChelseaPayne schreef:
    (...)
    jij?


    hahhaha ja;p,
    jij zei: slim idee!
    ikzo; ja blond he
    zo van, ik ben blond en ik kan dat plannetje bedenken, weet niet hoe ik het uit moet leggen haha


    we're beautiful and dirty rich

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Hahaha ik weet niet, misschien willen sommige dat niet? hahaha we moeten een geniaal plan vinden dat voor iedereen mogelijk is BELGIE EN NEDERLAND ^^


    Idd, maar moet wel kunnen. Ik zat al eens eerder op een site en die organiseerde ook meetings voor alle leden in Nederland & Belgie. Toen spraken ze eerst een datum af & dan een plek. 't heeft wel altijd gewerkt. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    elleun schreef:
    (...)

    hahhaha ja;p,
    jij zei: slim idee!
    ikzo; ja blond he
    zo van, ik ben blond en ik kan dat plannetje bedenken, weet niet hoe ik het uit moet leggen haha



    hahahaha neenee, ik snap het en ik ben ook blond dus het moet ee nschitterend plan zijn hoor (; hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Idd, maar moet wel kunnen. Ik zat al eens eerder op een site en die organiseerde ook meetings voor alle leden in Nederland & Belgie. Toen spraken ze eerst een datum af & dan een plek. 't heeft wel altijd gewerkt. x'D


    oh en lukte dat? fantastisch, we moete nhet eens voorstellen, overdag, dat het hier wat actiever is xd hahahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    oh en lukte dat? fantastisch, we moete nhet eens voorstellen, overdag, dat het hier wat actiever is xd hahahaha


    idd, we zitten hier wel alles mooi te bedenken, dadelijk willen hun dat niet eens (:
    ik heb ook 1 keer een meeting gehad, maar die was zo saai, toen was ik nog fan van tokiohotel. mwhaha. (: maar 1D is veel en veel leuker dusja ;b


    we're beautiful and dirty rich

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    oh en lukte dat? fantastisch, we moete nhet eens voorstellen, overdag, dat het hier wat actiever is xd hahahaha


    Idd, dat is slimmer x'D
    Er waren meetings in verschillende plaatsen... Meestal werd het gedan via ''meeste stemmen gelden'' en hing het ook een beetje af van de leden die er heen mochten. De laatste was in Den Haag, weet ik nog. Ik heb echt geen idee welke andere steden de meetings waren, even onderzoeken. ;o

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 23:24 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    elleun schreef:
    (...)

    idd, we zitten hier wel alles mooi te bedenken, dadelijk willen hun dat niet eens (:
    ik heb ook 1 keer een meeting gehad, maar die was zo saai, toen was ik nog fan van tokiohotel. mwhaha. (: maar 1D is veel en veel leuker dusja ;b


    daar heb je een punt en al is het saai da verzinnen we iets onwijs leuk ^^ hahahaha maar eerst aa nde andere voorstellen ofcourse ^^


    i'm broken, do you hear me.

    komt allemaal goed joh, we stellen het morgen gewoon voor en dan zoeken we het verder wel uit fzo ? (:


    we're beautiful and dirty rich