• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:14 ]

Obliviatum schreef:
    ik heb wel lezertjes (geobsideerde zelfs ;))
    maar als ik niet snel iets schrijf (of tis super slecht) dan verlies ik ze en dat wil ik dus egt niet.
    Ik wil dit hoofdstuk afwerken, maar mijn hoofd is al bezig met het volgende kutkutkut, fuckfuckfuck

ja idd >.<
    de druk is ook irritant... tijdens de vakantie moet je zeker elke week één hoofdstuk geplaatst hebben...
    en ik heb voor 17 hoofdstukken een jaar gedaan XD whaha

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Neleehx schreef:
    (...)

ja idd >.<
    de druk is ook irritant... tijdens de vakantie moet je zeker elke week één hoofdstuk geplaatst hebben...
    en ik heb voor 17 hoofdstukken een jaar gedaan XD whaha

ik probeer elke dag (in de vakantie toch) een hoofdstuk te schrijven, en dan is het nog niet genoeg -zucht-

Cool, neat, swell -Cry

Obliviatum schreef:
    (...)
    wat?
    topics onderspammen?
    een topic per verhaal openen?
    een writers ID aanmaken??

no thanks

Een topic voor je verhaal openen, kijken bij topics die zoeken naar verhalen om te lezen en de spotlight :Y) Zo werkt het nou eenmaal, ook in de echte schrijfwereld. Dus als je die kleine moeite niet wilt nemen, dan is het niet verbazingwekkend als je weinig lezers hebt, anders krijgen ze je verhaal gewoon niet te zien. Dat gebeurd bij vele goede verhalen en dat vind ik zonde, vooral aangezien er ruimte genoeg is op quizlet om je verhaal te promoten.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Ecanus schreef:
    (...)

Een topic voor je verhaal openen, kijken bij topics die zoeken naar verhalen om te lezen en de spotlight :Y) Zo werkt het nou eenmaal, ook in de echte schrijfwereld. Dus als je die kleine moeite niet wilt nemen, dan is het niet verbazingwekkend als je weinig lezers hebt, anders krijgen ze je verhaal gewoon niet te zien. Dat gebeurd bij vele goede verhalen en dat vind ik zonde, vooral aangezien er ruimte genoeg is op quizlet om je verhaal te promoten.

-zucht-
    ik ga eerst eens vragen of mijn lezer het een goed idee vinden
    ik vind het zo zielig als je een topic opend en niemand reageerd
    en een writers ID, I don't know, mijn usersname veranderd en de meeste lezers kennen mijn nog altijd bij mijn oude naam

Cool, neat, swell -Cry

Obliviatum schreef:
    (...)
    -zucht-
    ik ga eerst eens vragen of mijn lezer het een goed idee vinden
    ik vind het zo zielig als je een topic opend en niemand reageerd
    en een writers ID, I don't know, mijn usersname veranderd en de meeste lezers kennen mijn nog altijd bij mijn oude naam

Persoonlijk heb ik ook nog nooit een writers ID aangemaakt x'D Daar zie ik het nut niet echt van in, volgens mij lezen weinig mensen die.
    En het handige van topics is, dat je in dat topic ook steeds mag melden wanneer er een nieuw hoofdstuk staat, waardoor toch wel veel mensen hem vaak bekijken ^^

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Genius schreef:
    Ik heb geen zin om mijn verhaal af te maken 8D

Where words fail, music speaks

Ecanus schreef:
    (...)

Persoonlijk heb ik ook nog nooit een writers ID aangemaakt x'D Daar zie ik het nut niet echt van in, volgens mij lezen weinig mensen die.
    En het handige van topics is, dat je in dat topic ook steeds mag melden wanneer er een nieuw hoofdstuk staat, waardoor toch wel veel mensen hem vaak bekijken ^^

whahaha
    ik lees de writers ID alleen al ik iemand ken van een verhaal dat ze geschreven hebben
    maar ik zal misschien toch een topic starten, hmf

Cool, neat, swell -Cry

Chocolicious schreef:
    ik heb nooit genoeg inspiratie T_T

Wees jezelf, niet en copycat van en ander

8D

Where words fail, music speaks

Pantalaimon schreef:
    In je hoofd lijkt het zo mooi
    En dan schrijf je het en it Sucks

Dit is veel te herkenbaar

Ex astris, sciencia

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=109687
    en ik heb een topic, yay(?)

never mind

@Ecanus
    dankje om mij over te halen n.n
    het werkt dus misschien was ik een klein beetje koppig

[ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 19:29 ]

Cool, neat, swell -Cry

Genius schreef:
    Ik heb geen zin om mijn verhaal af te maken 8D

En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

Tulsa schreef:
    Ik heb teveel verhaallijnen in mijn hoofd en ik wil ze allemaal uitwerken (no_chears)

Ik heb gewoon teveel inspiratie in mijn hoofd:| en te veel verhaallijnen. Net keek ik naar een stukje papier en ik heb opeens een heel verhaal in mijn hoofd:| maar dan kan ik het weer niet schrijven:@ vind ik de woorden niet en dat is erg frustie

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Dat heb ik ook. Ik ben al blij als ik twee vaste lezers hebben die trouw een reactie voor me schrijven. Die twee zijn veel te lief voor me xD

... But I'm weak, and what's wrong with that?