• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:14 ]

Pantalaimon schreef:
    In je hoofd lijkt het zo mooi
    En dan schrijf je het en it Sucks

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Ik heb teveel verhaallijnen in mijn hoofd en ik wil ze allemaal uitwerken (no_chears)

Olive

Ik heb het idee in mijn hoofd maar krijg het gewoon niet op papier. (no_chears)

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Orchideous schreef:
    Ik heb het idee in mijn hoofd maar krijg het gewoon niet op papier. (no_chears)

The same.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Pantalaimon schreef:
    In je hoofd lijkt het zo mooi
    En dan schrijf je het en it Sucks

stay safe because I like being alive at the same time as you

Uneventful schreef:
    Sla over als je niet tegen capslock kan.

IK KRIJG GEEN REACTIES?! IK SCHRIJF ELKE DAG HEEL LIEF VOOR HUN EEN HF VAN 500 WOORDEN EN IK KRIJG ALLEEN MAAR 3 REACTIES VAN; SNEL VERDER, NICE & IK SNAP HET NIET. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. EN WAAROM KRIJGEN MENSEN WAAR DE VERHAAL NERGENS OP SLAAT ZOVEEL ABO'S I MEAN?! COME ON, JE KAN NIET SCHIJVEN WAT'S JOU PROBLEEM.

Sorry, moest ff.

Dude, ik schrijf elk hoofdstuk rond de 1200 woorden en krijg ik 1 of 2 reacties... xD

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

...en dan zit ik hier halverwege een hoofdstuk en ik heb ik echt geen idéé mee hoe ik verder moet en wat ik met dit verhaal wil en heb ik zin om alles in de prullenbak te gooien en weer opnieuw te beginnen. telkens weer. ik zit nu bij hoofdstuk 17, echt een record. meestal haak ik bij hoofdstuk 3 al af.

trouwens, hoe komt het dat die schrijfsters van flutbieberstorietjes en die alweer-een-andere-dochter-nicht-vriendin-zus-van-harry-of-draco-of-voldie-met-superkrachten-verhalen totaal onrealistische, grammaticaal incorrecte, niet bijster originele en zeer saaie hoofdstukjes vol spellingsfouten schrijven, maar dan toch vijftig kudo's en pagina's vol reacties krijgen? vriendjespolitiek heerst

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Hirasawa schreef:
    Ik heb nooit inspiratie. En als ik het heb en iets plaats dan vind ik het altijd niet meer leuk. ;___;

Let the rain wash away all the pain of yesterday

ik krijg nix meer op papier
    en als het me eindelijk nog eens lukt onvoerd men ma me naar een of ander saai gebeuren (life sucks)
    anyway ik ga het nog eens proberen, nog een halfuurtje naar word staren -_-'

Cool, neat, swell -Cry

Uneventful schreef:
    Sla over als je niet tegen capslock kan.

IK KRIJG GEEN REACTIES?! IK SCHRIJF ELKE DAG HEEL LIEF VOOR HUN EEN HF VAN 500 WOORDEN EN IK KRIJG ALLEEN MAAR 3 REACTIES VAN; SNEL VERDER, NICE & IK SNAP HET NIET. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. EN WAAROM KRIJGEN MENSEN WAAR DE VERHAAL NERGENS OP SLAAT ZOVEEL ABO'S I MEAN?! COME ON, JE KAN NIET SCHIJVEN WAT'S JOU PROBLEEM.

Sorry, moest ff.

Heb ik ook.

Harmonia nectere passus.

Ik heb héél mijn verhaallijn wel uitgewerkt,
    maar heb vaak geen inspiratie om uit te schrijven,
    ik heb nooit tijd om te schrijven en indien wel vallen ze me lastig
    en dan heb ik nog maar 1 trouwe lezer XD en 3 vaste lezers, maar ik weet niet of die verder lezen dus dat suckt wel.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Azhuria schreef:
    ...en dan zit ik hier halverwege een hoofdstuk en ik heb ik echt geen idéé mee hoe ik verder moet en wat ik met dit verhaal wil en heb ik zin om alles in de prullenbak te gooien en weer opnieuw te beginnen. telkens weer. ik zit nu bij hoofdstuk 17, echt een record. meestal haak ik bij hoofdstuk 3 al af.

trouwens, hoe komt het dat die schrijfsters van flutbieberstorietjes en die alweer-een-andere-dochter-nicht-vriendin-zus-van-harry-of-draco-of-voldie-met-superkrachten-verhalen totaal onrealistische, grammaticaal incorrecte, niet bijster originele en zeer saaie hoofdstukjes vol spellingsfouten schrijven, maar dan toch vijftig kudo's en pagina's vol reacties krijgen? vriendjespolitiek heerst

Ja is wel hard kut. en dan eens een goed verhaal die echt géwéldig is om te lezen en het uiteindelijk maar 10 vaste lezers heeft en 5 reacties ... life isn't faire.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

ik heb wel lezertjes (geobsideerde zelfs ;))
    maar als ik niet snel iets schrijf (of tis super slecht) dan verlies ik ze en dat wil ik dus egt niet.
    Ik wil dit hoofdstuk afwerken, maar mijn hoofd is al bezig met het volgende kutkutkut, fuckfuckfuck

Cool, neat, swell -Cry

Azhuria schreef:

En dat bedenken dat ik zo'n onrealistische alweer-een-andere-vriendin-van-Draco-verhaal heb en bijna geen reacties of kudo's krijg, hm? :'D

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Orchideous schreef:
    (...)

En dat bedenken dat ik zo'n onrealistische alweer-een-andere-vriendin-van-Draco-verhaal heb en bijna geen reacties of kudo's krijg, hm? :'D

yay, ga direct lezen n.n
    ik ben vreemd:S

Cool, neat, swell -Cry